“Bo inte här!!!!!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Grand Hotel Central
Rankad som nummer 45 av 52 hotell i Rotterdam
Omdömet skrevs september 15 2017 från mobil enhet

Jag reser mycket i tjänsten och bott på många hotell genom åren. Jag bokade detta då allt annat var fullbokat i Rotterdam. Hade jag vetat hur ofräsch detta hotel var hade jag stannat hemma. Hotellet firar 100 års jubileum och det märks att det är gammalt. Orenoverat och smutsigt. Man får intrycket av att det är fallfärdigt och övergivet. Oengagerad personal kan jag bekräfta vilket tidigare nämnts. Urusel Wi-FI. Inget varmvatten i handfatet. Tråkig onyttig frukost som serverades i ett rum som var fallfärdigt, orenoverat och ofräscht, såg mer ut som ett tillfällig matplats på en byggnadsarbetsplats. Man ber om ursäkt för att det pågår en renovering, men man ser inga arbetare som renoverar, man får snarare ett intryck av att förfallet är status quo! Trots urusla skicket var man duktiga på på att ta bra betalt. Bo inte här!!

Bodde här: September 2017, reste i arbetet
Tack Angelo M

Omdömet skrevs juli 2 2016 från mobil enhet

Läget är det enda som är positivt med detta hotell. Frukosten var godkänd men inte mer. Ostädat, slitet, luktade fukt och mögel. Oengagerad personal. Helt klart det sämsta hotell jag någonsin bott på. Sängkläderna var rena men allt annat kändes smutsigt. I receptionen såldes sexleksaker och glidmedel.

Bodde här: Juni 2016, reste i arbetet
Tack insolitus08
Omdömet skrevs juni 30 2016

Illaluktande korridorer, smutsiga heltäckningsmattor och allmänt skitigt och äckligt. Personalen var inte särskilt hjälpsam. I taket sågs stora fuktskador och det luktade starkt av mögel. Duschen på rummet var smutsig, det låg damm på skrivbord och paneler och det luktade instängt och gammal rök i rummet.

• Bodde här: Juni 2016, reste i arbetet
Tack jennie564
Omdömet skrevs september 27 2014

Mycket centralt och prisvärt hotell som ligger nära Centralstationen, Metro, Tram och shoppinggatorna.
Frukosten var väl tilltagen och mycket att välja på.
Rummen har lite för mjuka sängar och är slitna, men de funkar för ett par nätter.

Bodde här: September 2014, reste med vänner
Tack Rosena67
Omdömet skrevs februari 18 2014

Jag förstår inte hur de kan ha samvete att hyra ut dessa rum till folk. Det första vi möttes av var en uråldrig hiss som vi inte vågade använda, sedan de klaustrofobiska korridorerna till vårt extremt ofräscha rum. Det var mögel, fuktskador, sönderätna handdukar, livsfarlig eldragning, trasigt badrum, massgrav för fåglar på innergården precis utanför fönsterna mm. När vi lade oss i sängen kändes det som tusen olika djur och baciller kom krypandes och det var verkligen svårt att sova. Vi checkade ut dagen efter, utan ersättning, för vi stod inte ut fler nätter på det där stället.

Till er som har en tight budget som vi hade, försök inte att lockas av det låga priset, för det är det verkligen inte värt.

• Bodde här: Juni 2013, reste som ett par
Tack Gurgelmajs
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Rotterdamhotell
Stadsdriehoek
NH Atlanta Rotterdam
Nr 21 av 52 i Rotterdam
1 189 omdömen
Visa priser

Besökt Grand Hotel Central? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Grand Hotel Central

Adress: Kruiskade 12, 3012 EH Rotterdam, Nederländerna
Region: Nederländerna > Sydholland > Rotterdam
Bekvämligheter:
Bar/lounge Kasino och spel Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 45 av 52 hotell i Rotterdam
Prisklass: 533 kr - 1 938 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Grand Hotel Central 3*
Antal rum: 64
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Grand Hotel Central. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Grand Hotel Rotterdam

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?