Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 746)
Filtrera omdömen
1 746 resultat
Medlemsbetyg
1 012
529
142
46
17
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 012
529
142
46
17
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 746 omdömen
Omdömet skrevs 12 augusti 2013

Har bott på Manhattan tre helger under juli/augusti. Är mycket nöjd med min vistelse där. Bra standard, bra frukost, mycket trevlig personal rakt över. Härliga sängar. Det lilla extra i form av the executive lounge, espresso bryggare på rummet, en fri drink i baren är guldkanten. När vi firade bröllopsdag blev vi bjudna på ett glas champagne i baren och mannens födelsedag uppmärksammades med en flaska vin med lite tilltugg på rummet. Mycket trevligt, och vittnar om en excellent servicenivå. Läget är dessutom utmärkt. Rekommenderas!

Tips för att välja rum: Trevligast med rum utåt så att säga, med utsikt över stan, inte mot innergården.
  • Bodde här: juli 2013, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Mariesusanne
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 oktober 2018

  • Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KimberlyS2996, Guest Relations Coordinator på Rotterdam Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KimberlyS2996, Guest Relations Coordinator på Rotterdam Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KimberlyS2996, Guest Relations Coordinator på Rotterdam Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KimberlyS2996, Guest Relations Coordinator på Rotterdam Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen