Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (966)
Filtrera omdömen
966 resultat
Medlemsbetyg
375
444
108
22
17
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
375
444
108
22
17
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 966 omdömen
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 17 augusti 2016

Rumsservice personalen var långsamma på den service. Jag väntar i kön att låna ett strykjärn men fick inget. En av de frukost värdinnan var lite obehagligt och stressig. När jag frågade för en servett, hon såg ut på den bord och frågade om jag hade tänkt runt sladdvindan smörgås med det och hon sade rätt bort du inte ta det om du vill ha det har att betala extra, men jag skulle bara ha en servett att torka av min hand med ... Jag trodde att det var riktigt pinsamt. Mycket trevligt hotell i övrigt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NH Hotels
Tack F1385SYsandras
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Victor v, General Manager på NH Utrecht, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste ensam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Victor v, General Manager på NH Utrecht, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Victor v, General Manager på NH Utrecht, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Victor v, General Manager på NH Utrecht, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen