Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (832)
Filtrera omdömen
832 resultat
Medlemsbetyg
463
270
73
15
11
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
463
270
73
15
11
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 832 omdömen
Omdömet skrevs 5 augusti 2016

Vi passade på att bo på detta 1:a klass hotell på väg mot Sverige.
Det ångrar vi inte. Som sig bör så var personalen trevlig och snabb.
Rummet mycket bra, allt som behövdes och lite till fanns där.
Parkering innanför grindarna uppskattades.
Vi åt på hotellets brasserie, Goeie Louisa, mycket gott till kanske något överpris.
Rekommenderas ändå.

Datum för vistelsen: juli 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack nbc172
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 april 2016

Jag har bott här ett par gånger, och nu senast i slutet av mars för en tre dagars konferens. Konferensrummen är välutrustade och servicen jättebar. All personal på hotellet är mycket vänlig och proffsig och man känner sig väl omhändertagen. Frukost och lunch håller högsta kvalitet och allt smakade jättebra. Rummet var tyst men rätt så kallt. Och jag luftkonditioneringen verkade inte ha något läge där man kunde få någon värme. Baren i källaren har ett bra utbud och även där var personalen enastående. Kan varmt rekommendera det här hotellet. Både för konferens och privat.

Datum för vistelsen: mars 2016
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack Niclas B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 augusti 2015

Detta fantastiska hotel var från början ett medeltida kloster. I huvudbyggnaden är rummen smakfullt inredda med antika möbler och vackra textilier. Man får verkligen en känsla av att befinna sig i en annan tid. Personalen är mycket serviceinriktade och trevliga. Tyvärr var restaurangen tillfälligt stängd vid vårt besök, men bistron, som också finns på hotellet, är trivsam och bjöd på utomordentlig mat.

Rumstips: För historisk känsla - välj rum i huvudbyggnaden!
Datum för vistelsen: juli 2015
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack Viveka H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 18 november 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Wendyv2060, Front Office Manager på Grand Hotel Karel V Utrecht, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 november 2018

Datum för vistelsen: november 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Wendyv2060, Front Office Manager på Grand Hotel Karel V Utrecht, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen