Omdömet skrevs 25 april 2016

Välkommande personal och proffesinella,god mat och frukost och bra sköna sängar fin utsikt och fin restaurang och att dom hade box att låsa in sina pengar,dock trist område med en massa bygge,fin korridor med tegelväggar,gillade hissen fönster i, allt bra .

• Bodde här: april 2016, reste ensam
Tack Carina G
SBroers, General Manager på Park Plaza Utrecht, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2016

Dear Carina,

Thank you very much for your review!
Hoping to welcome you back soon,

Kind regards,

Shaun Broers

Omdömet skrevs 9 september 2015 från mobil enhet

Detta hotell imponerar inte! Sunkigt med en känsla av 70- tal. Sliten inredning och dålig doft. Hyfsat trevlig personal men inte på topp. Har Nederländernas största tågknutpunkt precis utanför mitt rum. I min bokning står det att jag har ett rum med utsikt över staden och det är förvisso sant men de glömde att nämna tågen!!!
Det enda positiva är att det är nära centrum.

Bodde här: september 2015, reste i arbetet
Tack Baxpin
Omdömet skrevs 10 augusti 2014

Centralt och bra läge för både bil och tågresenär. Bra och säker parkeringsmöjlighet. Underbar personal på hela hotellet. Frukostbuffé perfekt! God mat i restaurangen! Bra cykeluthyrning för fina utflykter i och utanför Utrecht. Cykelvägarna är helt perfekta..,

• Bodde här: augusti 2014, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Park Plaza Hotels
Tack Tommy L
Jenny N, Front Office Manager på Park Plaza Utrecht, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2014

Dear Tommy L ,

Your comments are much appreciated! thank you for that!!
We will sare this review with our staff members.

On behalf of our entire staff here at Park Plaza Utrecht we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

Kind regards,
Michel Meeues
Front Office & Reservations Manager
Park Plaza Utrecht
+31 30 29 25 160
mmeeues@pphe.com

Omdömet skrevs 17 april 2014 från mobil enhet

Hotellet ligger mycket nära tågstationen, pendeltåg -Hollands största tågtrafiknod. För att komma till östra Utrecht där den trevliga historiska delen av staden ligger måste man ta sig över tågspåren, vilket tar en bra stund särskilt nu när det pågår ombyggnation. Jag var i Utrecht på möte och skulle hellre bott i den gamla delen av stan, så att man hinner se mer av den. Heltäckningsmattan i rummet (318) hade stora fläckar, och det var hår i sängen när jag kom tillbaka. Fönstret gick inte att öppna och det var en trist utsikt. Min pyjamas hade inte vikts ihop utan låg slängd på sängbordet. Frukosten var bra. God äggröra bland annat. Jag hade glömt min mobilladdare och en personal kom snabbt upp till rummet med en laddare när jag ringt receptionen. Det fungerade bra att hyra cykel på hotellet (16€).
Jag skulle inte bo här igen utan skulle välja ett hotell på östra sidan.

• Bodde här: april 2014
Tack Helene L
Omdömet skrevs 31 juli 2013

Man bygger om kongressområdet så det är inte så trevligt i området. Ligger intill järnvägsstationen så man hör tåg hela tiden. AC:n var lite on-off funktion på. Utrecht har ett jättefint litet centrum med kanaler och serveringar. Man skall bara passera en del tråkiga moderna byggnader först. Cyklister har absolut företräde. Bilen får man parkera på hotellets parkering dyrt eller ännu dyrare P-hus i centrum. Personalen är typisk holländsk med lite laidback attityd. Rent och fint.

• Bodde här: juli 2013, reste som ett par
Tack Juhani