“Levde inte upp till haussen”
Omdöme om The Pancake Bakery

The Pancake Bakery
Rankad som nr 24 av 107 Efterrätter i Amsterdam
Kök: Holländskt
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Område: Kanalringen (Grachtengordel)
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Osedvanligt uttråkad personal och pannkakorna var ok men inte så fantastiska som utlovat. Efterrättspannkakorna bäst...

Tack Jenny W

Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Jättetråkigt möblerat, känns som en skolmatsal. Synd på så fina lokaler. Man hade kunnat ge gästerna en helt annan upplevelse med lite dukar och fina servetter.

Maten var ok men inte mer. Vi åt både matpannkaka och efterrättspannkaka. Inget märkvärdigt. Tror att pannkakorna med glass osv är att föredra.

Dyrt!

Tack annab75
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Klev in och blev förvånad över hur stort det var. Vi tog de söta alternativen med glass och grädde. Jag tog med äpple och kanel dottern med jordgubbar. Riktigt gott och pannkaka i Amsterdam är ett måste.

Tack Anders B
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Stora pannkakor med riklig fyllning. Inga problem att bli rejält mätt på dessa. Bra personal och rent och snyggt. Tyvärr inte många bord ute så vi satt inne. Värt ett besöl

Tack Johan L
Omdömet skrevs 27 mars 2017 från mobil enhet

Klart man ska äta pannkakor i Amsterdam! Hit fick vi rekommendation att gå och vi tyckte det var gott. Men inte jätte-gott. Vi var kanske lite mer inställda på... att det skulle vara lite... fräschare. Det var lite mer som husmanskost kanske man kan säga. Lite grovt och pizzaliknande... kanske. Och de irriterande små flugorna som flög omkring inomhus och som vi viftade bort ideligen gjorde inte saken bättre. Men personalen var trevlig, det var ett ganska mysigt ställe, pannkakorna var goda och efterrätts- pannkakan var mycket mumsig och läckert god. Vill du äta pannkakor i Amsterdam kan du absolut njuta av ett besök här.

Tack Cecilia N

Resenärer som tittade på The Pancake Bakery tittade också på

Amsterdam, Noord-Holland

Besökt The Pancake Bakery? Berätta vad du tyckte!