“Värt ett besök.”

Rankad som nr 248 av 4 543 Restauranger i Amsterdam
Område: Centrum
Område: Centrum
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Underbar mat och personalen var fantastisk! Gott rött vin som passade perfekt till maten! Vi kommer gärna hit igen! allt kanon.

Datum för besöket: juni 2017
Tack mikaelola65

Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig miljö, mysigt läge och trevlig personal! Maten och vinet då? Supergott! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Bodil P
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Vällagad lunch i trevliga lokaler i Jordan med härlig utsikt över kanalen. Snabb och vänlig service.

Datum för besöket: april 2017
Tack Silvermountain56
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Tack Venus & Adonis! Tack för att ni sabbade våran kväll.
Som vår sista kväll i Amsterdam bestämde vi oss för att ha en riktigt trevlig kväll ute. Vi ringde och bokade bord. Vi kom i tid och vi blev hänvisade till baren medans vi fick vänta på vårat bord. Personalen försökte inte lösa situationen och de bad aldrig om ursäkt för att vi fick vänta, det enda vi fick var ett glas med vatten. Efter 30 minuters väntan gick vi därifrån. Vi kände oss inte välkomna och personalen fräste åt oss när vi reste oss upp och gick trots att vi inte ställde till med någon scen. Väl ute insåg vi att alla restauranger höll på att stänga och vi var utsvultna. Sämre kväll kunde vi inte fått.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Nanna G
Omdömet skrevs 24 augusti 2016 från mobil enhet

Denna restaurang gav oss en känsla av att vara i New York fastän vi befann oss i en av de mesta charmiga delarna av Amsterdam. Supermysig restaurang med bra mat för en trevlig lunch.
Vi älskade maten och den trevliga personalen.
Värt ett besök för dig som besöker Amsterdam.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack marianiyazi

Resenärer som tittade på Venus & Adonis tittade också på

Amsterdam, Noord-Holland

Besökt Venus & Adonis? Berätta vad du tyckte!