The Student Hotel Amsterdam City
Hotel Fita(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Hotel La Boheme(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Room Mate Aitana(Amsterdam)
Room Mate Hotels
1 063 US$
  • Pool
Hotel The Exchange(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Agoda.com
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs juli 16 2017 från mobil enhet

Vi bodde på The student hotell i 3 nätter under vår vistelse i Amsterdam och är mycket nöjda. Roligt, modernt och avslappnat hotell med stora allmänna ytor att göra saker på. Väldigt bra service från tjejerna i receptionen också.

Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
Tack PatrikMagnusson
Carter J, Happiness Monitor på The Student Hotel Amsterdam City, svarade på det här omdömetSvarade juli 18 2017

Hello Patrik,

It is great to hear that you enjoyed your time here, we work really hard to create a great space for everyne to have a good time and it is great to hear back from you:)
We hope that you made lots of really great memories in this beautiful city and that you keep us in mind on your nextr trip.

Until then,
The Student Hotel Amsterdam City

Omdömet skrevs juni 25 2017 från mobil enhet

Vi besökte detta hotell i oktober 2016, ett mycket lekfullt och trevligt hotell som även tar emot "vanliga" gäster inte enbart studenter. Hotellrummet var modernt inrett och kändes fräscht. Personalen var hjälpsam och mycket trevliga. Frukosten var god och varje morgon efter frukosten spelade vi pingis i sällskapsytorna. Låg lite utanför själva stadskärnan men vi upplevde inget problem att gå in till stan, då han man uppleva alla kanaler. Tunnelbanan låg väldigt nära så det var lätt att ta sig från och till flygplatsen och hem från stan efter en lång dag.

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Jorge M
Omdömet skrevs maj 10 2017 från mobil enhet

Fint hotell. Jätte trevlig och hjälpsam personal. Metron låg precis utanför hotellet och på 4 minuter var man inne i centrum (dagsbiljetter till transport kan köpas i receptionen). Bor gärna här igen.

Det enda minuset var den dåliga belysningen på rummet. Vi hade 3 stora peglar men det var väldigt svårt att sminka sig.

Bodde här: Maj 2017, reste som ett par
Tack AasaNilsson
Omdömet skrevs maj 3 2017 från mobil enhet

Vi var väldigt glada för vår 3 dagars vistelse på hotellet. Vid första anblick trodde vi nog att vi hamnat lite fel med tanke på den låga genomsnittsåldern men det rättade snabbt till sig. Väldigt bra mottagande av den service mindade personalen. Rummen var helt perfekta och välstädade - plus för att det var så tyst! Bra frukost till rimligt pris (14 euro). Tar bara ca 30 min att gå ner till centrum (10-15 Euro med taxi).

Bodde här: April 2017, reste med vänner
Tack Pia W
Omdömet skrevs april 26 2016

Hur bra som helst! Vi är supernöjda med vår vistelse på The Student Hotel. Snyggt och fräscht, rummet jättemysigt! Sköna sängar, bekämt med fåtöljer och badrummet var superfint! +++ för Nespressomaskinen! Snabbt och bra wifi.
Personalen vänliga och hjälpsamma. Metron går precis utanför hotellet och man är i downtown på fem minuter.
Vi köpte till frukost och den var hur bra som helst.

• Bodde här: April 2016, reste med vänner
Tack Christina P