“Trivsam miljö och spännande fine dining”
Omdöme om Restaurant Envy - STÄNGD

Restaurant Envy
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Bokningar
Område: Centrum
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Envy bjuder på en extraordinärt välkomponerad meny och likaledes god service. Tartaren och Langoustine var två särskilt utmärkande rätter.

På den negativa sidan kan nämnas att vi inte hann dricka upp vår fördrink innan första rätten stod på bordet och att vi därmed inte hade lämplig dryck till förrätten. Detta är dock ett I-landsproblem och förtar inte intrycket.

Räkna också med att prisbilden är förhållandevis hög.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Lissnert

Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Riktigt god och spännande mat, om än lite dyrt. Vi åt 4-rättersmenyn och varje rätt hade en liten extra twist med något som överraskade. Visuellt mycket vackra rätter och jag tyckte mängden var lagom. Men har man väldigt stor aptit så tror jag inte man hade blivit mätt... Servicen var inget att klaga på, de var snabba och uppmärksamma utan att bli "för på". Extra tumme upp för det goda lokala ölet!

Datum för besöket: maj 2017
Tack G8749TEceciliac
Omdömet skrevs 24 mars 2017 från mobil enhet

Alla tummar upp! Vår första kväll i amsterdam ville Vi äta gott, och det fick Vi verkligen. Vi tog chefs choice, en avsmakningsmeny på 6 rätter för 60 euro per person. Helt fantastiskt gott! Serveringen var också utöver det vanliga, varje rätt presenterades bra och dryckerna till var noga uttänkta och också de presenterades. Bra tempo, lagom väntan mellan rätterna. Och väldigt mysig lokal! Vi kommer igen!

Datum för besöket: mars 2017
Tack Sofia F
Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

Var här med Jobbet och åt en underbar lunch. Fantasifulla rätter men inte så stora... Bra service och gott bemötande. Nästa gång jag går hit är det för att njuta en fin middag.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Peter H
Omdömet skrevs 11 juli 2015 från mobil enhet

Coolt ställe med bra mat och dito vin. Ypperlig service och fantasifull mat, perfekt presentation. Definitivt värt en omväg.

Datum för besöket: juli 2015
Tack 745kente