“Suveränt café!”

CT coffee & coconuts
Boka med
CT coffee & coconuts har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 455 av 4 630 Restauranger i Amsterdam
Område: De Pijp
Område: De Pijp
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Cool miljö, jättegott kaffe och som specialitet fantastiskt goda juicer och smoothies med inslag av kokosnöt i de flesta. Dessutom riktigt bra kakor. Trevlig personal.

Datum för besöket: mars 2018
Tack jennywD6260VZ

Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Stort ställe med utsökt brunch. Lång kö till att få bord om man inte är tidig. Fin art-decobyggnad, som de inrett ljust och fint.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Jesper L
Omdömet skrevs 1 december 2017 från mobil enhet

Detta ställe var fantastiskt!
Stort med många sittplatser på olika våningsplan, men ändå väldigt mysigt och trevligt. En bra meny med många valmöjligheter och god setvice, vad mer kan man önska? :)

Datum för besöket: december 2017
Tack 146idab
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Ett mycket intressant koncept. Bra asiatisk mat i en härlig och välkomnande miljö.
Trevlig personal och det är väldigt enkelt att hitta stället.

Det enda jag var missnöjd med var deras Mango lassi som bara smaka mynta.

Kommer helt klart att återvända hit.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack johan_482
Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Hört att Coffee & coconuts är ett populärt ställe att gå till här i Amsterdam, så vi traskade in och tog varsin juice. Atmosfären var modern och cool, juicen var färsk och god.
Deras frukost meny såg enormt lockande ut, så blir kanske att gå hit en morgon o prova deras bowl!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Madde G

Resenärer som tittade på CT coffee & coconuts tittade också på

Amsterdam, Noord-Holland

Besökt CT coffee & coconuts? Berätta vad du tyckte!