“Personlig service”

van Kerkwijk
Rankad som nr 107 av 4 474 Restauranger i Amsterdam
Kök: Europeiskt, Holländskt
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Uteservering, Bokningar
Område: Red Light District (De Wallen)
Omdömet skrevs 26 april 2018 från mobil enhet

Ett fantastiskt litet ställe med charm och ett trevligt och personligt bemötande. Lite väl hög ljudnivå, men kan vara tecken på stor trivsel. Maten beställs utan skrivna menyer, vilket fungerar bra här. Utbud och smaker har vi definitivt inte något att klaga på.

Tack Ivartheswede

Omdömet skrevs 30 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt gott och om något fattas är personalen väldigt lyhörd. Kom i tid, det är populärt. De har ingen skriftlig meny men de presenterar muntligt vad som finns för dagen, det går utmärkt.

1  Tack Mats S
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Ett rum med en bar och matsal. Avskalat med två lampor byggda av tallrikar.
Men maten var mycket bra, servicen likaså och priserna humana.
Kändes som ett stamställe.

1  Tack JonasJarnhus
Omdömet skrevs 25 april 2017 från mobil enhet

Denna dolda pärla serverade en god lunch där menyn endast framfördes muntligen av den trevliga servitrisen.
Enkel och god vällagad mat till vettiga pengar.

Tack OlleAxe
Omdömet skrevs 13 mars 2017

Vällagat och personligt. Ingen meny utan den får man reda på vid bordet. Vi åt förrätt och varmrätt och var mycket nöjda.

Tack evyannwikstrom

Resenärer som tittade på van Kerkwijk tittade också på

Amsterdam, Noord-Holland

Besökt van Kerkwijk? Berätta vad du tyckte!