Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Svärmors 70-årsdag.”

Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Watergraafsmeer
Omdömet skrevs 17 maj 2018 från mobil enhet

Fantastiskt. Är ni I Amsterdam så boka ett bord. Det är vegetariskt, men det finns med ett köttigt alternativ i den väldigt goda menyn. Kan rekommendera den här restaurangen till alla.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Gamnacke
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
RestaurantDeKas, Public Relations Manager på De Kas, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2018

Dear Gamnacke,

thank you for the review!
We are happy you loved our menu, something we're really proud of.
Hopefully we may welcome you soon again!

Kind regards,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömen (2 121)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

48 av 2 121 omdömen

Omdömet skrevs 20 april 2018

Så trevligt! Beläget i ett stort växthus i en park.
Trevlig service.
Maten går ej att med ord beskriva!
Vi åt en 5-rätters, allt var super, små späda grönsaker från egna växthus smakade helt underbart!
Vi var 6 personer och helt överens om att detta var den godaste måltiden, EVER!

Datum för besöket: april 2018
    • Standard
    • Service
    • Mat
Tack Brittiswh
RestaurantDeKas, Public Relations Manager på De Kas, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2018

Dear Brittiswh,

thank you for the review.
It's so good to read you had a wonderful time at our restaurant!
Hopefully we may welcome you again for an even better experience!

Best wishes,

Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

De Kas är en kulinarisk upplevelse utöver det vanliga! Restaurangen ligger väldigt vackert i ett växthus, där köket även hämtar en del av råvarorna. Varje rätt i den färdigkomponerade menyn är vacker och erbjuder en smakexplision. Rätterna presenteras vid bordet och servicen håller hög klass. Vi valde även ett vinpaket med ekologiska viner som passade till varje rätt. Två varma tips: lunch är utmärkt och
spårvagn nr 9 tar ca 20 min från Amsterdam Centraal.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 378magnush
waterlandAmsterdam, Public Relations Manager på De Kas, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2017

Dear Magnus H,

Thank you for your review!
We try to create something special with our ingredients and are glad you liked them all.
Hopefully we may welcome you again, this time for dinner!

Yours sincerely,

Omdömet skrevs 9 juli 2017

Detta växthusbesök var mycket väl värt en omväg. Vi hade ej bokat bord förrän vi kom till Amsterdam d v s någon dag innan men fick plats vid lunchsittningen. Det serveras en meny med bas av lokala råvaror från växtriket som hanterades på ett fantastiskt sätt för olika smak och struktur. Till detta kan det tillkomma någon fisk/fågel eller köttvara också. Trots att det var lunch valde vi att dela på ett dryckespaket med viner till rätterna som väl uppgick till tre-fyra med tillkommande dessert. Mycket väl värt för den extra smakupplevelsen. Menyerna är fastslagna för lunch resp middag så det är bara att sätta sig och njuta av den fantastiska maten, vinerna samt personalen som gav en presentation av mat och dryck samt var mycket trevlig och serviceinriktad. Ser fram emot nästa besök......

Datum för besöket: april 2017
Tack Kalle6205
waterlandAmsterdam, Public Relations Manager på De Kas, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2017

Dear Kalle6205,

Thank you for your review! We are happy to read you enjoyed the lunch at our restaurant. We try to create an interesting palette of flavors and are glad you loved them all. Hopefully we may welcome you again!

Yours sincerely

Omdömet skrevs 3 maj 2017

Spenderade några timmar i detta vackra växthus. Det finns ingen meny, utan man kan bara välja om man önskar dessert efter maten eller ej. Maten som bestod av flera mindre rätter var utsökt tillagade. Till en början undrade vi om vi skulle bli mätta, men vi hade inte fått i oss någon efterrätt! Lugn och harmonisk plats att tillbringa en dag på, jag kommer gärna tillbaka på en middag!

Datum för besöket: april 2017
Tack Towe K
waterlandAmsterdam, Public Relations Manager på De Kas, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017

Dear torwan74,

Thank you for your review! We are very happy to read you loved lunch at our restaurant. Hopefully we may welcome you another time for dinner!

Yours sincerely

Resenärer som tittade på De Kas tittade också på

Amsterdam, Noord-Holland

Besökt De Kas? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.