Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera Best Western Premier Hotel Couture. Hotellet ligger förvisso lite off, men det är ändå smidigt att ta sig in till city kommunalt. Spårvagnen går precis utanför hotellet och passerar sedan i princip alla hållplatser där de främsta sevärdheterna ligger.

Hotellet är genomgående fräscht. Det känns som att de gemensamma utrymmena i receptionen städas hela tiden, vilket uppskattas. Hotellrummet höll hög standard, det var modernt inrett och alla nödvändiga faciliteter finns. Det är alltid trevligt med en bra nespressomaskin på rummet. Badrummet var fantastiskt, med olika typer av duschar. Dessutom var det rymligt med gott om plats för egna hygienartiklar. Det enda minuset var kvalitén på kuddar och täcken. Jag hade föredragit dun.

Frukosten är prisvärd, så den rekommenderas. Även om jag gärna hade sett pannkakor eller våfflor på menyn. Stort plus för den färskpressade apelsinjuicen.

Sammantaget är hotellet fantastiskt bra, så rekommenderas som sagt varmt. Kommer absolut att bo där igen! :)

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack andreasbX9942TR
Omdömet skrevs 8 september 2016

Hotellet är riktigt fräscht och relativt nytt. Det ligger en bit från centrum men utanför går 2:ans spårvagn som tar dig intill centrum på 10-15 minuter. Stor och bra frukost där fanns det mesta man kan önska sig. Kommer du med bil så finns garage i anslutning till hotellet och kostar runt en hundralapp per dygn. Hotellet var rent och snyggt riktigt trevliga rum. Boka högt upp minst 6 våningen för att där kunna njuta av utsikten. Ett hotell jag varmt rekommenderar.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Eskilsweden
Omdömet skrevs 16 juli 2016

Bra service, garage, cykelvänliga avstånd från centrum. Bra frukost, kunde varit lite mer vall avseende kallskuret. Fick en uppgradering av rummet vilket var trevligt. Bor nog där igen nästa gång vi besöker Amsterdam.

Datum för vistelsen: juli 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Ronnie M
Omdömet skrevs 12 juni 2016

Hotellet ligger inte så centralt som man kanske hade hoppats på. Det går visserligen hyfsat smidigt med tunnelbana. Personalen är väldigt snäll och tillmötesgående. Kontinental frukost och även middag kan avnjutas på hotellets restaurang.

Rumstips: heltäckningsmattor, smart TV, regndusch, golvvärme, snabb och smidig Wi-Fi
Datum för vistelsen: augusti 2015
  • Restyp: Reste ensam
Tack AstridAnglofil
Omdömet skrevs 14 september 2015

Ligger lite off och inte så mycket att se runt omkring när man går. Dock är det ca 30 m till spårvagnen som tar dig direkt till centrum på 15 min. Hotellet är riktigt bra med fina badrum och sovrum. Riktigt bra fritt wifi.

Datum för vistelsen: september 2015
Tack Joakim R