Omdömet skrevs 2 maj 2017

Stort och fint rum med fräscht badrum. Tyst trots närheten till Rembrandtplein med alla barer och restauranger. Hotellets egen restaurang hade fantastisk mat. Nära till buss och spårvagn och väldigt smidigt att komma till och flygplatsen.

• Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack ingegerder
P S, Manager på Eden Rembrandt Square Hotel Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2017

Dear guest,

Thank you very much for sharing your experiences with us. We are very pleased to hear you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back some day.

Kind regards, Patricia Singels

Omdömet skrevs 7 mars 2016

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 25 mars 2013

Gångavstånd till centrum, blomstermarknaden och mycket annat. Nära till både tunnelbana och spårvagn. Mycket god frukostbuffé. Fräscha stora rum med hög standard.

Tänk på att minibaren debiteras direkt om ni rör varorna.

• Bodde här: mars 2013
1  Tack Erik N
Omdömet skrevs 11 augusti 2012

Vi stannade två nätter, första kvällen anlände vi sent o fick ett ostädat rum (skräp på golvet o dammtussar under sängen) som luktade instängt i markplan mot gården. Vi kunde inte byta rum förrän till natten efter. Då fick vi ett rum mot gården (fallfärdigt hus mittemot) på femte våningen. Ingen lukt men nagel på mattan o dammtussar under sängen. Det var glasdörrar till badrummen så det går inte att vara diskret. Standardfrukost, dukat med flottiga bestick. När vi bad om nya var de lika flottiga. Vi upptäckte då att servitören torkade bord o dukade omvartannat så det kom från disktrasan. Vi åt i hotellets restaurang första kvällen. Den stänger kl 23 vilket passade oss som kom sent. Maten var helt ok men inte prisvärd. Personalen i lobbyn var inte alls serviceminded. Det fanns en gästdator och gratis wifi i lobbyn men inte på rummen. Pga läget o priset kan jag tänka mig att bo där igen men jag skulle välja bort frukost och be om ett rum mot gården någon våning upp.

• Bodde här: augusti 2012
Tack ateneum
Omdömet skrevs 8 juli 2011

Nonchalant och nedlåtande personal i receptionen (inte alla). Använda smutsiga glas sattes tillbaka utanför minibaren på rummet. Samma fläckar var kvar i 4 dagar. Ingen prislista för minibaren. Inga tillbehör i badrummet. Handdukar byttes varje dag fast man följde instruktioner för åter användning.
Bra läge.

• Bodde här: juli 2011, reste i arbetet