Omdömet skrevs 7 mars 2016

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 25 mars 2013

Gångavstånd till centrum, blomstermarknaden och mycket annat. Nära till både tunnelbana och spårvagn. Mycket god frukostbuffé. Fräscha stora rum med hög standard.

Tänk på att minibaren debiteras direkt om ni rör varorna.

• Bodde här: mars 2013
1  Tack eriknetz
Omdömet skrevs 11 augusti 2012

Vi stannade två nätter, första kvällen anlände vi sent o fick ett ostädat rum (skräp på golvet o dammtussar under sängen) som luktade instängt i markplan mot gården. Vi kunde inte byta rum förrän till natten efter. Då fick vi ett rum mot gården (fallfärdigt hus mittemot) på femte våningen. Ingen lukt men nagel på mattan o dammtussar under sängen. Det var glasdörrar till badrummen så det går inte att vara diskret. Standardfrukost, dukat med flottiga bestick. När vi bad om nya var de lika flottiga. Vi upptäckte då att servitören torkade bord o dukade omvartannat så det kom från disktrasan. Vi åt i hotellets restaurang första kvällen. Den stänger kl 23 vilket passade oss som kom sent. Maten var helt ok men inte prisvärd. Personalen i lobbyn var inte alls serviceminded. Det fanns en gästdator och gratis wifi i lobbyn men inte på rummen. Pga läget o priset kan jag tänka mig att bo där igen men jag skulle välja bort frukost och be om ett rum mot gården någon våning upp.

• Bodde här: augusti 2012
Tack ateneum
Omdömet skrevs 8 juli 2011

Nonchalant och nedlåtande personal i receptionen (inte alla). Använda smutsiga glas sattes tillbaka utanför minibaren på rummet. Samma fläckar var kvar i 4 dagar. Ingen prislista för minibaren. Inga tillbehör i badrummet. Handdukar byttes varje dag fast man följde instruktioner för åter användning.
Bra läge.

• Bodde här: juli 2011, reste i arbetet
Tack eva_quant
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 22 juni 2011

Gick in i rummet.
Alldeles för varmt.
Luftkonditioneringen var trasig.
Bad omedelbart om att den skulle fixas.
Ingenting hände.
Frågade igen samma kväll.
Ingenting.
Nämnde det igen vid utcheckningen och fick en ursäkt.
Inte tillräckligt bra för 150 per natt.
Tyvärr, trots att läget är utmärkt gjorde det oss besvikna.
Hade ändå en bra helg men måste vara ärlig angående den dåliga servicen som sänkte det här stället

Tack TheFergiesOnHols
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original