Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde två nätter där och hade frukostbuffé inkluderad. Rummen är fina och frukosten var väldigt god och hade både varma och kalla alternativ. Vi tog taxi till hotellet men det gick även buss dit om man vill ha ett billigare färdsätt. Jag rekommenderar verkligen att hyra hotellets cyklar! Dom kostade 16 euro/dag. Med cykel tog det ca 20 min att ta sig in till stan och det är fin, platt cykelväg hela vägen. Sista dagen promenerade vi hela vägen in till stan och det funkade också bra men tog lite tid.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Malin D
Omdömet skrevs 13 januari 2017

Bodde här tre nätter i början av januari 2017. Rummen är stora och rena. Det är en ganska modern touch på allt i hotellet och det känns relativt nytt.
Hotellets frukost är mycket bra med bra utbud. Äter man middag i restaurangen blir man inte heller besviken!

Datum för vistelsen: januari 2017
1  Tack thomas_t_sweden
Omdömet skrevs 4 september 2016 från mobil enhet

Bra hotel, fina stora o fräscha rum. Bra frukost, inte centralt men bra kommunikation till Amsterdams centrum. Kan rekommendera men reser du med bil får du söka alternativt parkering. Parkeringen till Hotellet kostar mycket.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack relusrelus
Omdömet skrevs 1 augusti 2015 från mobil enhet

Fick hotellet billigare än ett hostel och då var det lugnt sagt värt pengarna! En säng à 240 cm, modernt rum och trevlig personal. Sen att det låg långt från centrum samt att GVB inte körde närmre än 900 m till hotellet är en annan femma.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Sara B
Omdömet skrevs 28 april 2015

Läget är verkligen INTE det bästa. Mitt i ett område bland kontorshus och byggplats.
Långt att ta sig till city även om spårvagn/buss/tunnelbane stationer låg inom 5-10 min promenad Incheckningen, ärenden/frågor tog en evighetstid i receptionen, personal var både sura och ohjälpsamma. Ett charkurs skulle sitta bra. Verkade som de behövt både bättre rutiner och mer personal. frukosten var sådär, osten hade hårda kanter, ingen snabb påfyllning av produkter men det fanns det som man behövde. Mycket snabbt kostnadsfritt WIFI och rena fina moderna rum. När vi skulle till flygbussen ringde vi receptionen om en stor taxi som stod och väntade på oss när vi skulle åka. Väl framme på flygplatsen hann vi knappt stiga ur taxin innan vi omringades av poliser. Hotellet använde sig av svart taxi! INTE professionellt!!! Det vart polisförhör mm på plats och kändes olustigt

Datum för vistelsen: april 2015
2  Tack stadenmia