Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 146)
Filtrera omdömen
2 146 resultat
Medlemsbetyg
676
1 001
333
99
37
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
676
1 001
333
99
37
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 146 omdömen
Omdömet skrevs 9 januari 2018

Härlig omgivning med kanalen över gatan. Frukosten var fräsch innehöll allt man behövde. Rummen var väldigt luftiga, man behövde inte trängas. Dock önskas separata tecken till nästa vistelse. Vi besökte även Heineken Bryggeriet (som ligger 5 min gång från hotellet) vilket jag starkt kan rekommendera!

Datum för vistelsen: januari 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack Anna A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 november 2016 från mobil enhet

en prissättning som ändras efter hur bokat hotellet är när man väl är där. Långsam incheckning och utcheckning. Rummet ok, men trasig duschhållare som gjorde att duschmunstycket ramlade ned hela tiden. Nej, det finns helt klart bättre alternativ!

Datum för vistelsen: november 2016
2  Tack haaakb
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 april 2016

Vi fick ett trevligt bemötande direkt vid incheckningen. Vi stannade tre nätter och alla anställda höll en höj servicenivå. Rummen på sjätte våningen mot vattnet var stora, tysta med skön säng. Frukosten var superb! Läget ok men kanske lite långt bort från centrum. Bra restauranger fanns i närheten.

Rumstips: Mot vattnet är bra.
Datum för vistelsen: april 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
1  Tack Tomas Å
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 1 april 2016

Frukosten var den bästa jag har haft på något hotell någonsin. Den presenterades på ett mycket aptitligt sätt. Tallrikar och skålar fylldes på hela tiden. Personalen var vänlig. Inga störningar på natten, mycket tyst och lugnt område.

Omdömen sammanställs i samarbete med NH Hotels
Tack RosaKaninen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
1071XL, General Manager på NH Amsterdam Museum Quarter, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2016
Google-översättning

Dear Miss RosaKaninen,

Thank you so much for sharing your comments on Tripadvisor.
We are more than happy that you have enjoyed your stay and especially breakfast!

Kind Regards,
Brenda van Zuidam

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 18 november 2014 från mobil enhet

Jag kanske är lite partisk, de uppgraderade mitt boende gratis, så jag kan verkligen inte klaga. Rummen kanske är enkla, men är bekväma och när de uppgraderat mig till ett finare rum hade jag en fantastisk utsikt över Amsterdam. Jag hade inget att klaga på som sagt och trivdes jättebra, personalen var verkligen professionella och ställde alltid upp och hjälpte till om det behövdes. Man kan hyra cykel i receptionen om man behöver. Priset är inte så farligt. Men var försiktig, tänk på att om man cyklar omkring hela dagen kan man vara helt slut i benen nästa dag. Jag kommer gärna tillbaka hit igen, snart. Tack allihop.

2  Tack welshdragonCalgary
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
1071XL, Front Office Manager på NH Amsterdam Museum Quarter, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2014
Google-översättning

Good afternoon,


Thank you for taking the time to leave a review through Tripadvisor. We really do appreciate the effort.

Thank you very much for your kind words about the staff of NH Museum Quarter and we are happy to read that you enjoyed your stay.

We are looking forward to welcoming you once again at NH Museum Quarter

Kind regards,

Raymond Keizer
Front Office Manager NH Museum Quarter
NH Hotel Group

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen