“Fräscht, gott och nyttigt ”
Omdöme om Omelegg - De Pijp

Omelegg - De Pijp
Rankad som nr 40 av 4 475 Restauranger i Amsterdam
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Bokningar
Område: De Pijp
Omdömet skrevs 11 maj 2016 från mobil enhet

Goda fräscha råvaror och mycket att välja på. Kan komponera egna varianter. Rimliga priser. Trevlig personal. Rekommenderas som lunch eller frukost.

Tack Tobias H

Omdömet skrevs 26 januari 2016

Min syster hade rekommenderat detta ställe och jag rekommenderar andra att besöka det!

Vi gick dit för brunch på en söndag och hade ruskigt tur med vår timing: vi fick bord direkt (vi var tre personer). Inte kort därefter började kön...

Atmosfären och inredningen var mysig. Personalen var trevlig och servicen riktigt bra. Drycken var supergod (jag beställde en morotsjuice och min pojkvän en blandad juice med ingefära). Maten var underbar. Jag var modig nog att beställa en Banana Peanutbutter, d.v.s. omelett med banan och jordnötssmör, samt honung, kanel, och frukt (se bild). Det var otänkbart gott!

Vi var alla överens om att stället förtjänade en 5a - även vår vän som varit där tidigare och då inte tyckte att det var något speciellt. Besök!

Tack Vania R
Omdömet skrevs 2 november 2015

Få ditt ägg precis som du vill det med fräscha tillbehör, trevlig personal och mysig stämning! Att tillaga ett ägg kan tyckas vara enkelt men det kräver omsorg och rätt mängd salt, något som Omelegg klarar galant. Det enda negativa var att vi åt frukost så jag var så trött att jag glömde lämna dricks, vilket de naturligtvis förtjänar så nästa besök får jag dricksa dubbelt!

Tack k0pla
Omdömet skrevs 24 augusti 2015 från mobil enhet

Blev inte bara ett besök utan två under våran weekend och ägg kan de! Har aldrig ätit så perfekt tillagade ägg i någon form

Tack Jonas S
Omdömet skrevs 19 juli 2015 från mobil enhet

Ligger lite "off" men erbjuder riktigt god frukost i en mängd variationer. Skön känsla och välsmakande. Rekommenderas!

Tack Odd W

Resenärer som tittade på Omelegg - De Pijp tittade också på

Amsterdam, Noord-Holland

Besökt Omelegg - De Pijp? Berätta vad du tyckte!