“Underbar frukost”

Kök: Modernt
Middagsalternativ: Frukost
Område: Oude Pijp
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Mycket mat för pengarna jämfört med många andra ställen. Jättegott kaffe och vällagad mat som kändes fräsch. Väldigt trevlig personal!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Smarttravells
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 622)

Omdömet skrevs 26 maj 2019 från mobil enhet

Mycket god frukost! Fräsch och god mat. Mycket bra service, jättetrevlig personal.
Snabb service trots att det var massor med kunder.
Rekommenderas!

Datum för besöket: maj 2019
Tack IngridG286
Omdömet skrevs 13 oktober 2018 från mobil enhet

Supertrevligt brunchställe på liten bakgata, verkar vara ”the place to be”. Lång väntetid på över 1 timma men maten juicen kaffet och drinkarna var kanonbra. Mysig personal som inte var uppstressade över att det var mycket folk. Proffsiga !!
Huevos Rancheros testade jag och det var en mastodont portion

Datum för besöket: oktober 2018
Tack helenaolof
Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Hade höga förväntningar pga tidigare recensioner. Maten var ok, kaffet och juicen var mycket goda. Bra att de hade sojamjölk till latten. Lång väntetid dock men de hade ett bra kösystem. Även hög ljudnivå så hög att det var svårt att höra musiken. Trevlig personal.

Datum för besöket: september 2018
Tack Cjvl4
Omdömet skrevs 2 september 2016 från mobil enhet

Käkat här 2ggr då syster bor här i Amsterdam. Jättebra service grym brunch med många olika val. Själv åt jag eggs royal som är galet gott med hollandaise lax och ägg. Drack även en mimosa efter maten som satt riktigt bra.
Ta er gärna hit om ni är i Amsterdam för ni kommer inte ångra. Se till att ni har tid dock för det är ett himla tryck på platserna här så va beredda på lite väntetid men det är värt det.
/Adde

Datum för besöket: september 2016
Tack Adde204

Resenärer som tittade på Bakers & Roasters tittade också på

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

Besökt Bakers & Roasters? Berätta vad du tyckte!