“Full fart på sjöbaren”

Rankad som nr 59 av 4 472 Restauranger i Amsterdam
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Museikvarteret (Museumkwartier)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi gick hit för att njuta av skaldjur och det fick vi sannerligen göra i överflöd. Vi tog Mixed tableau som var både skaldjurstableau lagade skaldjur. Smaskens, men nästan för mycket, men man behöver ju inte äta upp allt. Bra pris för så mycket.

Tack Dick Ö
TheSeafoodBarNL, Guest Relations Manager på The Seafood Bar, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Hi Dick!

Thank you for writing a review for us. I'm glad to hear you ate your bellies full at your visit and enjoyed the food! We'll sea you next time.

Customer service

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

I närheten av lyxshopping stråket P.C. Hoofstraat ligger denna perfekta skaldjurs krog.
Ett litet brasserie med flertalet kalla och varma skaldjur och fiskrätter.
Vinlistan kunde varit större och lite fler drinkar på menyn.
Maten är vällagad och priserna är väldigt bra.
Värt ett besök mellan shoppingen.

Tack T W
TheSeafoodBarNL, Guest Relations Manager på The Seafood Bar, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Hi there!

Thank you for writing us your review. Lovely to hear that you enjoyed a meal after shopping in the P.C. Hooftstraat! Sea you next time.

Customer Service

Omdömet skrevs 28 februari 2018

Ett väldigt fräsch och trevligt ställe. Vi beställde någon form av mix tallrik där vi fick både grillade och kalla skaldjur och fiskar. Mixtalriken kostade 80 euro och var perfekt för två personer. Ett bra ställe för en bättre middag som inte kostar skjortan.

Tack AxelML
TheSeafoodBarNL, Guest Relations Manager på The Seafood Bar, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2018

Hi Axel!

Thanks for writing your review! And yummy! The combination definitely is one of my favourites as well. Glad to hear that you enjoyed your visit! Catch you next time!

Customer service

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Kan det bli bättre än en halv grillad hummer med smält smör och bröd. Plus ett glas bubbel. Citronpaj och ett glas sltt från veneto till efterrätt. Trevlig personal och helfräscht överallt. Boka innan bara om du är två eller fler.

Tack IngMarie B
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Upplevde restaurangen lite överreklamerad. Personalen överdrivet inställsam. Utbudet av fisk och skaldjur rikligt. Hummern ok. Skall ge restaurangen en chans till vid nästa besök i Amsterdam

Tack 254bj_rnv

Resenärer som tittade på The Seafood Bar tittade också på

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

Besökt The Seafood Bar? Berätta vad du tyckte!