NH Hotels
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 231 US$/natt.

NH Hotels
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 300 US$/natt.

Amsterdam Marriott Hotel(Amsterdam)
Marriott Hotels
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 46 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 46 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 345 US$/natt.

Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 265 US$/natt.

Kimpton
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 229 US$/natt.

Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 274 US$/natt.

Ambassade Hotel(Amsterdam)
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 385 US$/natt.

Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 159 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Canal House(Amsterdam)
Agoda.com
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 376 US$/natt.

Omdömet skrevs 24 oktober 2012

• Bodde här: oktober 2012, reste med vänner