Omdömet skrevs 11 november 2016

Vill du bo nära Centralstationen är detta läget perfekt. Mindre hotell i tre våningar, hiss finns. Små rum. Rent och fräscht. Dock väldigt lyhört. Du hör allt vad grannen säger. Det finns bar på hotellet och frukost serveras. Precis utanför dörren finns massor av restauranger. Gångavstånd till det mesta. Skall du åka spårvagn är det en mindre promenad till Centralstationen. Tänk på att köpa ett dagskort för 7 euro istället för enkelbiljett för 2.90 euro. En enkelbiljett räcker enbart i en timma om man ska åka runt.
Bra service i receptionen under hela dygnet. och dörren ut mot gatan hålls låst

Rumstips: Rummen är små, kan vara bra att veta. Badrummet väldigt smalt och avlångt
Datum för vistelsen: november 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack Lenadessie
Omdömet skrevs 7 juni 2016

Helt okej weekendhotell. Lite boutiquekänsla. Kallt på rummet men vi borde ha sagt till, så egentligen var det vårt eget fel. I övrigt inget att klaga på, läget är perfekt och personalen var jättetrevlig.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Robert H
Omdömet skrevs 23 februari 2016 från mobil enhet

Här är ett litet anspråkslöst hotell som ligger mitt i centrala Amsterdam extremt billigt hög standard fräscha rum och trevlig personal samt en billig frukost om man vill ha här ska man då budget ställe men med lite lyx känsla. Priset är bara hälften så mycket som motsvarande hotell i standard

Datum för vistelsen: februari 2016
Restyp: Reste ensam
Tack nilsthulin
Omdömet skrevs 23 december 2015 från mobil enhet

Hotellet är bra, men inget speciellt. Fräscha små rum med bra säng och bra toalett, lite åt det trånga hållet men helt klart godkänt!

Väldigt bra pris och otroligt bra läge i Red Light District. Gångavstånd till Amsterdam Central och till allt annat man kan tänkas vela gå till i Amsterdam!

Datum för vistelsen: april 2015
Tack JakobOdmark
Omdömet skrevs 4 oktober 2015 från mobil enhet

Bra läge i Red Light District mycket nära Amsterdam central. Vi hyrde ett trebäddsrum med fönster in mot gården, att rummet inte vette mot gatan var bra då nattlivet på gatan är hektiskt. Sängarna och badrummet var rena och fräscha. Frukosten kostar 8 euro och var mycket prisvärd. Vi skulle definitivt kunna återvända hit nästa gång vi kommer till Amsterdam.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Kalasers