Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 299 US$/natt.

Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 157 US$/natt.

Doubletree
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 280 US$/natt.

Ramada Apollo Amsterdam Centre(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 126 US$/natt.

NH City Centre Amsterdam(Amsterdam)
NH Hotels
Amsterdam Marriott Hotel(Amsterdam)
Agoda.com
  • Rumservice
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 228 US$/natt.

Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 169 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 252 US$/natt.

Waldorf Astoria
  • Pool
Omdömet skrevs 7 juni 2016

Helt okej weekendhotell. Lite boutiquekänsla. Kallt på rummet men vi borde ha sagt till, så egentligen var det vårt eget fel. I övrigt inget att klaga på, läget är perfekt och personalen var jättetrevlig.

• Bodde här: maj 2016, reste med vänner
Tack Robert H
Omdömet skrevs 23 februari 2016 från mobil enhet

Här är ett litet anspråkslöst hotell som ligger mitt i centrala Amsterdam extremt billigt hög standard fräscha rum och trevlig personal samt en billig frukost om man vill ha här ska man då budget ställe men med lite lyx känsla. Priset är bara hälften så mycket som motsvarande hotell i standard

Bodde här: februari 2016, reste ensam
Tack nilsthulin
Omdömet skrevs 23 december 2015 från mobil enhet

Hotellet är bra, men inget speciellt. Fräscha små rum med bra säng och bra toalett, lite åt det trånga hållet men helt klart godkänt!

Väldigt bra pris och otroligt bra läge i Red Light District. Gångavstånd till Amsterdam Central och till allt annat man kan tänkas vela gå till i Amsterdam!

Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack JakobOdmark
Omdömet skrevs 4 oktober 2015 från mobil enhet

Bra läge i Red Light District mycket nära Amsterdam central. Vi hyrde ett trebäddsrum med fönster in mot gården, att rummet inte vette mot gatan var bra då nattlivet på gatan är hektiskt. Sängarna och badrummet var rena och fräscha. Frukosten kostar 8 euro och var mycket prisvärd. Vi skulle definitivt kunna återvända hit nästa gång vi kommer till Amsterdam.

Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack Kalasers
Omdömet skrevs 13 april 2013

Tillbringade 3 nätter där nyligen och är mycket nöjd. Väldigt trevlig och hjälpsam personal och ett charmigt hotell. Det finns en lite bar i lobbyn som endast är till för hotellgästerna, väldigt trevligt att avsluta dagen där. Läget är perfekt med 5 minuters promenad till central station och mängder av restauranger precis utanför dörren.

• Bodde här: april 2013
Tack Fredrik_Bodin