NH Hotels
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 231 US$/natt.

Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 160 US$/natt.

Amsterdam Marriott Hotel(Amsterdam)
Marriott Hotels
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 276 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 270 US$/natt.

Rabattmeddelande! 44 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 44 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 374 US$/natt.

• Restaurang
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 142 US$/natt.

Agoda.com
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 250 US$/natt.

Canal House(Amsterdam)
Agoda.com
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 365 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 26/07
  • Pool
Omdömet skrevs 9 oktober 2016

Hotellet ligger utmed en mycket välbesökt gata så öronpluggar är ett måste om du ska kunna få det lite tyst. Vårt dubbelrum var litet och sängen var sliten. Doften från pizzerian på bottenvåningen fanns i trapphuset hela tiden. Frukosten var helt ok och serverades i pizzerian. Står man ut med ett litet, slitet och lyhört hotell så är läget i centrum verkligen toppen. Du har nära till det mesta och det tar endast ca 15 minuter att gå till Centralstationen där tågen går ut till flygplatsen.

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack 602janet64
Omdömet skrevs 5 oktober 2015

När man kommer in i lobbyn slås man av doften av nybakad pizza från restaurangen under. Eller snarare pizza oset! Fick nog det minsta rummet dom hade uppe under taket. Gick knappt att vända sig i men dusch och toalett fick faktiskt plats också. Mycket gatuljud så öronproppar rekommenderas. Läget är dock topp och frukosten helt OK vilket räddar betyget något!

Bodde här: april 2015, reste ensam
Tack Mikael Å
Omdömet skrevs 23 juli 2015 från mobil enhet

Bodde i ett rum för en person. Det var litet och fräscht. Det var dock väldigt lyhört. Ljud från korridoren hördes tydligt in i rummet och så även ljud från den livliga gatan utanför hotellet. Ta med öronproppar att sova med om du är känslig! Frukosten var varierad med både flera olika pålägg, ägg, yoghurt och frukt.

Bodde här: juli 2015, reste ensam
Tack Sara N
Omdömet skrevs 21 juli 2015

Ett medelklasshotell till bra pris ,nära till det mesta gångavstånd till tågstation,shopping mm enda nackdelen en livlig gata utanför och blev lite störd när det blev en tidig kväll pga tidigt flyg.
Hyfsad frukost.

Tips för att välja rum: Flera restauranger på framsidan med ganska hög ljudnivå
  • Bodde här: juli 2015, reste ensam
Tack Mattiaz73
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 6 juni 2011

Läget var bra, men checkade aldrig in eftersom såg smutsiga, smutsiga rum innan jag skrev under på den streckade linjen.
Hotellet är sjaskigt, toalettsitsarna passar inte, nödutgångar blockerade av smutsiga sängkläder.
Kunde inte ens få mig till att lägga huvudet på kudden.
Smutsigt.
Hittade ett fantastiskt, rent tvåstjärnigt hotell mittemot.

2  Tack raana54