Spara
Boka i förväg

översatt av Google
Sätt du kan uppleva Begijnhof på
från 109,83 US$
från 56,65 US$
från 33,53 US$
från 10,40 US$
Omdömet skrevs 1 november 2016

När man behöver komma ifrån folkvimlet och kommersen är det här en liten pärla till plats för att få ner pulsen. Respektera tystnaden.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
1  Tack Mija Å
Omdömet skrevs 2 maj 2016

Lyckades efter lite letande att hitta ingången till denna oas. Man kan inte tro att man är mitt i Amsterdam när det är så tyst och lugnt innanför muren. Många fina hus ett litet kapell och engelska kyrkan ryms där inne med några fina trädgårdar!

Datum för upplevelsen: april 2016
1  Tack Anita W
Omdömet skrevs 2 maj 2016

Det kostar ingenting att slinka in på den pittoreska gården mellan gamla fina hus (bl a Amsterdams äldsta). Porten är öppen, om jag minns rätt, 10-17. Det överraskande stora, vackra kapellet har öppet samma tid. Missa inte denna lugna vackra gård!

Datum för upplevelsen: april 2016
1  Tack Ritta J
Omdömet skrevs 1 januari 2016

Att komma in på gården är som att gå in i en annan värld, inte för att den är så annorlunda utan för att du lämnar en livlig shoppinggata och går in i en lugn oas. Rund gården ligger bostadshus, så du är inte fri att gå som du vill, men atmosfären här ger dig en möjlighet till en snabb retreat om du vill.
Smit också in i de två kyrkorna, det tar inte många minuter, men visar på olika världar på samma plats.

Datum för upplevelsen: december 2015
1  Tack Anja N
Omdömet skrevs 10 oktober 2015

En fridfull innergård med tillträder för allmänheten dagtid. Den största behållningen är det gamla trähuset Het Houten Huis, ett av två trähus i Amsterdams innerstad.

Datum för upplevelsen: september 2015
1  Tack Thomas G