Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 196 US$/natt.

Amsterdam Marriott Hotel(Amsterdam)
Marriott Hotels
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 247 US$/natt.

NH City Centre Amsterdam(Amsterdam)
NH Hotels
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 227 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 262 US$/natt.

Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 279 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 227 US$/natt.

Ramada Apollo Amsterdam Centre(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 344 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 258 US$/natt.

Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 169 US$/natt.

Omdömet skrevs 25 mars 2013

• Bodde här: mars 2013, reste med vänner
Omdömet skrevs 15 januari 2013

• Bodde här: maj 2012, reste som ett par
Omdömet skrevs 31 oktober 2012

• Bodde här: oktober 2012, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Easytobook.com
Omdömet skrevs 7 oktober 2012

• Bodde här: oktober 2012, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Volagratis
Omdömet skrevs 29 augusti 2012

• Bodde här: augusti 2012, reste med vänner