Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 150 US$/natt.

Rabattmeddelande! 43 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 43 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 359 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 39 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 39 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 249 US$/natt.

NH City Centre Amsterdam(Amsterdam)
NH Hotels
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 228 US$/natt.

Ramada Apollo Amsterdam Centre(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 130 US$/natt.

Agoda.com
  • Rumservice
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 170 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 303 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 253 US$/natt.

• Pool
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Bra frukost där det mesta fanns. Färskpressad apelsinjuice till croaisinter.
Rummet var riktigt stort för oss tre, dock lite opersonligt och lite lyhört. Centralt beläget och kan tänka mig att bo där igen.

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Anders B
Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger mycket bra i centrum. Servicen och atmosfären är bra. Rummet är rent och välstädat men rätt litet. Största svagheten är frukosten som är liten och lokalen liknar en skola mer än hotell och har ingen atmosfär.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Leif H
Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Hotellet ligger mycket centralt. Nära till centralstationen och mitt i city nära till allt. Rummet var stort och hade safetybox, rent men en aning slitet. Bra städning varje dag. Beträffande frukosten så var det också medelbetyg. Ost, skinka och bröd samt överstekt bacon. Äggröran som inte var någon röra utan mer klumpar av äggstanning men det är de inte ensamma om. Tyvärr inte många hotell som klarar att göra bra äggröra. Frukostmatsalen som var ren och välstädad var lite opersonlig ochpå gränsen till skolmatsal.

Bodde här: oktober 2017
Tack cobsson
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Proffsig personal. Enkel frukost, men med ett varierande utbud.
Bekväm säng. Enkla rum, men normal standard för ett trestjärnigt hotel. Mycket centralt läge. Nära till Centralstation och olika spårvagnslinjer.
Bor regelbundet på hotellet ca 5ggr/år.

Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack 254bj_rnv
Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Läget var bäst, Nära till många sevärdheter. ok men lite spartansk frukostbuffé. Trevlig personal. Rena rum, sköna sängar. Enkelt hotell. Vissa rum kan säkert vara störigt från gatan. Vår safetybox på rummet fungerade inte

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Kristina H