Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

Väldigt trevlig personal ligger extremt nära Rix-museet och nära många restauranger och trevligt område Dock är hotellet ganska slitet priserna är väldigt bra det är rent men som sagt lite ålderstiget rimmen längst upp är varma ingen airconditioning

Bodde här: juli 2016, reste i arbetet
Tack nilsthulin
Omdömet skrevs 25 maj 2016 från mobil enhet

Trevlig och hjälpsam personal och bra läge, fräscha rum och ok frukost (bra jämfört med den frukost man brukar få på hotell av samma standard)
Enkelt att ta sig till och från flygplatsen men direktbussen som har hållplats nära hotellet :) :)

Bodde här: maj 2016, reste med vänner
Tack Andrea K
Omdömet skrevs 6 maj 2014

Lugnt, rent och fint litet hotell där vi från det öppna fönstret hörde fåglarna kvittra vackert och fridfullt på morgonen fast vi bodde centralt och hade gångavstånd till allt. Personalen och ägarna var lika varma och mysiga som hotellet. Åker vi till Amsterdam igen så bokar vi lätt detta hotell.

Tips för att välja rum: Rum 34 var alldeles utmärkt med fönster mot grön innergård
  • Bodde här: maj 2014, reste som ett par
Tack Robbal
Omdömet skrevs 8 oktober 2013

Ett mycket bra hotell som ligger centralt, tag spårvagnen från Leidseplein. Bra frukost. Hjälpsam personal, alltid måna om att gästerna skall trivas. Lugnt område, men ändå centralt. Hotellet tycks vara ett familjehotell, där alla jobbar för samma sak, gästerna. Rekommenderas

Tips för att välja rum: Jag tror att det är samma klass på alla rum. Bodde på fjärde våningen och det var bra.
  • Bodde här: oktober 2013, reste ensam
Tack Lars-Erik K
Omdömet skrevs 16 augusti 2013

Ett hotell i närheten av ett av Amsterdams bästa nöjesstråk Leidse Plein.Enkelt att nå via spårvagn ifall man som jag anländer till Centralstationen.Mycket trevlig o hjälpsam personal.Helt ok frukost även om det inte var något som stack ut. Ett helt klart prisvärt hotell som jag rekommenderar.

• Bodde här: augusti 2013, reste ensam
Tack pastornkh