“Mysigt men inte någon särskild matupplevelse ”
Omdöme om PIQNIQ

PIQNIQ
Rankad som nr 23 av 4 561 Restauranger i Amsterdam
Kök: Centraleuropeiskt, Internationellt
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Jordaan
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mysig lokal i charmiga kvarter. Trevlig personal. Dock tyvärr lite ointressant frukost med blaskig cappuccino och torra croissanter. American breakfast var god, faktisk lagom stor.

Tack Jenny W

Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Gick dit med min vegetariska syster och vi kunde båda beställa en kompott av vegetariska rätter och kötträtter till mig. Maten var estetiskt upplagt och allt kändes bra hemmagjort med jättegoda smaker tillsammans. Synd bara att det så pass litet så kommer man vid fel tidpunkt får man köa utomhus

Tack Kristian F
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Stället ligger på gångavstånd från centralen men kräver lite tid på navigering.
Vi satte oss utanför i det fina vädret och fick omedelbart hjälp.

Menyn är "enkel" och servitrisen förklarade att rätterna är små så att man ska kunna ta flera. Tänk er tapas möter deli.

Jag tog 3 rätter och var otroligt belåten efter.

Maten i sig var strålande. Jag är faktiskt lite ledsen över att inte kunna gå dit just nu.

Tack Johan Å
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt en sen frukost här. Personalen var hjälpsamma med allergier och frukosten var god. Vi tog pannkaka och kokosyoghurt med frukt och müsli, superfräscht.

Tack Malin W
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Nära vårt hotell låg denna pärla. Trevligt ställe med lite 'twistad' upplägg på frukost. Bra service och godkända priser.

Tack Safari322578

Resenärer som tittade på PIQNIQ tittade också på

Amsterdam, Noord-Holland

Besökt PIQNIQ? Berätta vad du tyckte!