Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (5 963)
Filtrera omdömen
5 963 resultat
Medlemsbetyg
1 290
2 879
1 276
310
208
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 290
2 879
1 276
310
208
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 5 963 omdömen
Omdömet skrevs 13 juni 2017

Kommer ni från Schipol så rekommenderar jag direkttåget till Centralstationen. Kostar drygt 5 € och tar cirka en kvart. Från stationen till hotellet tar det knappt 5 minuter. Hotellet är helt okey. Badrummet var snyggt och fräscht och wifi fungerade utmärkt. Jag åt ej frukost på hotellet men det finns ett antal restauranger vid stationen.

Datum för vistelsen: juni 2017
  • Restyp: Reste ensam
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack tege11
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 september 2016

jag var lite skeptiskt pga läget men till min överraskning var hotellet fräscht och tyst. Generösa frukosttider till kl 12.00 varje morgon. Vi bodde på andra byggnaden mot kanalen. utsikten var fin och personalen var trevlig och hjälpte med allt

Rumstips: försök få rummet i övre våningar mot kanalen
Datum för vistelsen: september 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack Kari S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 september 2016

jag blev uppgraderad så jag fick rummet på 9. våningen mot kanalen. lugnt läge med fina utsikter. rummet var helt ok med tanke på priset. ett stort plus var frukosten som varade mellan 6-12 så man hade aldrig bråttom till frukosten. personalen var trevlig och de var villiga att hjälpa med alla frågor. läget är centralt, om man är bara några dagar som vi så sparar man tid och pengar med transporten.

Rumstips: försök få rummet i andra byggnaden på våningarna 5-9
Datum för vistelsen: september 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack NP163
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 oktober 2015

Centralt läge och effektivt för att ta sig runt.
Ett typiskt affärshotel, bra kommunikationer, effektivt att ta sig dit och ifrån, inget krångel.

Nackdelen är att jag väcktes av tågen (som kör under en av byggnaderna där man kan sova).

Vill du ha ett mysigt hotell ska du inte bo här, men annars är det ok.

Pris/prestanda på frukosten var väl inte direkt så att man jublade, men man blev mätt, är som Svensk van vid Scandics frukostar som är riktigt bra normalt.

Rumstips: Se till att säkerställ att du slipper tågljudet.
Datum för vistelsen: september 2015
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Raul4608
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mandy G, Commercial Manager på Ibis Amsterdam Centre, svarade på det här omdömetSvarade 27 oktober 2015
Google-översättning

Dear Raul B,

Thank you for choosing and reviewing Ibis Amsterdam Centre. I'm happy to hear you enjoyed your stay with us.

Concerning the sound of the trains we normally don't receive any complaints. The soundproofing of the rooms is of a very high standard, as confirmed by many guests and reviewers. Should there be something wrong with the soundproofing of the room, we encourage you to contact our reception. Should there be a technical issue we will fix it within 15 minutes.

Once again, thank you for your feedback.

Best regards,
Pascalle Bijvoet
Commercial Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 maj 2015

Ligger helt ok och när till parkering. Men priset är ett skämt när man ser vad man betalar för. Medelmåttig service och tråkiga rum. Frukosten är inte heller något vidare. Kort och gott priset måste ner.

Datum för vistelsen: maj 2015
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack jojje_the_king
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mandy G, Facility Supervisor på Ibis Amsterdam Centre, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2015
Google-översättning

Dear jojje_the_king,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Amsterdam Center. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

We are a three star hotel and part of the Accor chain. All our amenities, furnishing, toiletries etc. are standard for the ibis hotels. Should you wish to stay in a more upscale hotel with larger rooms, please check the Accor website. We offer several brands in the centre of Amsterdam with larger rooms and other amenities. Prices vary per location, brand and seasonality.

I'm sorry to learn our breakfast restaurant and buffet didn't meet up to your expectations. We try to put together an all you can eat buffet which offers a wide variety of hot and cold items, including typical Dutch breads and spreads. We will look into our buffet and see if we can make any improvements.

Again, I sincerely apologize for the inconvenience caused. I hope you haven't lost the trust you've shown in our organization and you will give us an opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
Mandy Geijssens
Facility Supervisor

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen