Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 366)
Filtrera omdömen
3 366 resultat
Medlemsbetyg
665
1 315
833
333
220
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
665
1 315
833
333
220
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 3 366 omdömen
Omdömet skrevs 16 juli 2018

Små rum, städningen kan bli avsevärt bättre, varmt på rummen trots AC ca 28-30 grader i högsommarvärmen. Bra service med bagagerum. Restaurangen tillhörig de båda hotellen håller mycket hög klass. Frukostbufféen kostade 19.50 Euro var prisvärd. Att observera är turistskatten som tillkommer för varje natt ca 7-9 Euro.

Tips för att välja rum: Rum mot floden Amstel ger norrläge skönt på sommaren.
  • Bodde här: juli 2018, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack Janne108
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
691dl, Front Office Manager på Eden Hotel Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018
Google-översättning

Dear Janne,
Thank you for writing us your experiences.
Due to your comments we are able to improve our service.
It is a pelsure for us that you enjoyed the breakfast.
We hope to welcome you again..
Kind regards,
Carine

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 maj 2018 från mobil enhet

Trevligt centralt men ändå lugnt. Inte mitt i turiststråket. Tar tio minuter att gå till blomstermarknaden. Finns en franskinspirerad restaurang i anslutning med mycket god mat. OK frukost, saknade dock färsk frukt och grönsaker. Bra service, trevlig personal. Nespressomaskin på rummet. Sängarna var helt underbara. Bra städning.

Bodde här: maj 2018, reste med vänner
Tack halvarsson_c
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 december 2017

Detta är ett bra hotell med ett perfekt läge med gångavstånd till det mesta. Många trevliga barer och restauranger i området i närheten av hotellet.
Rummen var helt OK och en bra frukost med mycket att välja på.

  • Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack 283h_kanj
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 oktober 2017 från mobil enhet

Ganska okej hotell mitt i Amsterdam.
Stor skön säng, väldigt litet badrum.
Som vanligt är städningen urdålig.
Och det luktade mögel i rummet.

Dock var frukosten väldigt bra.
Mycket att välja mellan och fräscht.
Personalen var trevlig.

Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack stefans684
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Management-Hampshire, Front Office Manager på Eden Hotel Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 27 oktober 2017
Google-översättning

Dear Stefan,
thank you for writing us your experiences. Due to your comments, we are able to improve our service.
Our apologies for the inconvenience that you had with the behaviour of the housekeeping staff.
It is a pleasure for us to hear that you liked the hotel and the breakfast.
We hope to welcome you again.
Kind regards,
Carine

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Väldigt trevligt hotell med centralt och bra läge. Mycket hjälpsam personal. Finns många bra restauranger runt hörnet. Tyst och skönt. Enda negativa jag kan komma på är att hissen är väldigt långsam. Rekommenderas varmt.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack berghp
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Management-Hampshire, Front Office Manager på Eden Hotel Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2017
Google-översättning

Dear Pierre,
Thank you very much for sharing your experiences with us. We are very pleased to hear you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back some day.
Kind regards,
Carine

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen