Omdömet skrevs 26 juli 2016

Ett rymligt rum med utsikt mot kanalen Herrengracht. Gångavstånd till det mesta. Jag gillar konceptet all inclusive som de har. Fri minibar samt karaffer med gin, whisky & cognac på rummet. Vill man ha ngt ytterligare är det bara att gå till deras "living room" där allt finns. Gratis naturligtvis. Mycket vänlig personal och en fantastisk frukost där du kan beställa äggrätter direkt av kocken gjorde detta till en upplevelse att minnas!

Rumstips: Rummen är tysta tack vare bra ljudisolering mot gatan. Däremot kan AC:n väsnas lite.
Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack j_b_martinsson
Paul B, General Manager på Banks Mansion, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2016

Bast J_B_Martinsson,

Tack så mycket för din recension . Nu har jag inte talar svenska , men jag ska göra mitt bästa med den korrekta översättningen .

Hur trevligt att du har skrivit en översyn för oss och vänligt tack för dina fina ord . Jag kommer att se till att laget kommer att få din granskning och kommer att läsa . Speciellt Sam från vårt köksteam .

Vi hoppas att det hjälper dig igen i framtiden och ta emot.

Trevlig vecka .

Warm regards,
Paul Buyser

Omdömet skrevs 2 juni 2016 från mobil enhet

Hotellet är centralt beläget, nära till det mesta. Vi fick hjälp med att boka biljetter till Anne Franks museum, vilket gjorde att vi gick före kön. Fri bar i lobbyn med öl och vin, på kvällen även tilltugg såsom ost. Frukosten serverades i källaren och erbjöd allt man förväntar sig av en hotellfrukost.

Datum för vistelsen: december 2015
Tack mkeytravel
Paul B, General Manager på Banks Mansion, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2016

Dear Mkeytravel,

Unfortunately I do not speak Swedish very well but I would like to thank you for your kind words about our hotel. We strive to offer each guest the perfect stay.

We have a lot of world famous sights within walking distance for example the Anne Frank House you mentioned. We hope to welcome you again in our hotel and our Guest Relations Officers are always here for you to give you the best recommendations for restaurants or other little secrets in this beautiful city.

If you would like to have some more inspiration of Amsterdam we would love to recommend you the Facebook page of Banks Mansion.

Warm regards,
Paul Buyser

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 2 juni 2015

Detta var vår andra vistelse på Banks Mansion och precis lika bra som första gången! Den beskrivs som ett lyxhotell, och jag håller med, men det är bara vänligt och välkomnande och inte är snobbigt. Personalen är alltid hjälpsam, frukost med pannkakor och omeletter som tillagas som du önskar och du sover gott i sköna sängar. Och det bästa är fortfarande Vardagsrummet, med kaffe, drinkar, vin och ost på kvällen och allt ingår! Bara en önskan: Det skulle ha varit trevligt med lite färsk frukt i vardagsrummet, som ett komplement till snacks och godis. Nästa gång jag reser till Amsterdam, kommer jag naturligtvis att välja Banks Mansion igen!

1  Tack Eva L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Esther B, General Manager på Banks Mansion, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2015

Dear Eva L,

Wow! I am just totally in love with the title of your review; ‘’ The only hotel you need in Amsterdam’’.

We are so happy that you enjoyed your second stay as much as your first. I would like to thank you for your fantastic compliments about our staff being friendly, helpful and welcoming. We totally agree with you on the fact that the international breakfast is very delicious with big assortment.

Your wish has come true; we are offering some fresh fruit in the Living from now on. Thank you very much for your advice. It would be great to welcome you back for a third time.

Also we have some surprises to offer you and all future guests! To make sure that everybody receives the best available rate we offer special deals on our hotel website. Please check our website for the current Book & Save deal.

With warm regards,

Omdömet skrevs 20 december 2014 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt hotell! The Livingroom med mysig och fri bar pi t, ostbuffe varje em och fantastisk trevlig personal! Vi kan verkligen rekommendera Banks Mansion för ett besök i Amsterdam! Bra läge med gångavstånd till allt!

Datum för vistelsen: december 2014
Tack Karin J
Esther B, General Manager på Banks Mansion, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2014

Dear Karin,

Thank you for this lovely review!

I am glad that you experienced Banks Mansion as a good experience, this is something that we love to hear of course.

We would like it to welcome you back in the future.

With warm regards

Omdömet skrevs 28 november 2014

Hotellet ligger centralt (blomstermarknaden runt hörnet) och har en välkomnande och generös framtoning. Fri minibar, happy hour med ostbricka och självbetjäning a' la flygplats lounge.
Personalen är trevlig och uppmärksam. Rummen är trevliga och fräscha. (2014-11-21-23)

Datum för vistelsen: november 2014
1  Tack Michael J
Esther B, General Manager på Banks Mansion, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2014

Dear Michael J,

Tack för dessa vackra ord!

Are you already a fan of Banks Mansion on Facebook?
There we share inspiration on Amsterdam and once in a while you can win beautiful prizes.

With warm regards,