Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 157 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 263 US$/natt.

Amsterdam Marriott Hotel(Amsterdam)
Marriott Hotels
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 47 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 47 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 347 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 228 US$/natt.

Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 230 US$/natt.

Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 237 US$/natt.

Ambassade Hotel(Amsterdam)
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 381 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 249 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 26/07
  • Pool
Omdömet skrevs 1 september 2016 från mobil enhet

Rummet var bra utrustat och fräscht. Bra och tillräcklig frukostbuffé. Ligger centralt med närhet till det mesta inom gångavstånd. Vänlig personal, om än inte alltid så effektiva. Vilket märktes på lite spring i rummet efter incheckning, med minibarskontroll och påfyllning. Men det är småsaker - i stort kan jag rekommendera det och åker eventuellt hit igen, privat.

Bodde här: september 2016, reste i arbetet
Tack K_Isaksson
Suzanne Z, General Manager på Park Hotel Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 4 september 2016

Dear K_Isakkson,

Thank you for sharing your experience with us here on Tripadvisor. Great to hear you liked the comfort of the room as well as the friendliness of our team. I am sorry to read there were some issues at check-in as well as during the refilling of your minibar. This should go without problems, so I will check how this may have happened. Hopefully, we may welcome you here again in the future!

With kind regards,

Omdömet skrevs 21 juli 2015

Detta är ett klart trevligt hotell där både prisnivån och läget ger stora pluspoäng. Rummet var trevligt och fräscht och sängen var väldigt skön. Hade dock gärna haft ett riktigt badrum istället för den i mina ögon ganska konstiga lösningen med frostade glasdörrar utan lås till både dusch och toalett. Man får inte vara blyg, det är inte mycket som lämnas åt fantasin när det gäller toalettbestyren... Minuspoäng för det höga frukostpriset, vi gick till andra ställen och åt frukost istället.

• Bodde här: februari 2015, reste som ett par
Tack Oskno255
Suzanne Z, Manager på Park Hotel Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2015

Dear Oskno255,

Thank you very much for your review.

It is nice to hear that you had a lovely stay in our Hotel.
Regarding the bathroom; we have chosen for this solution to safe some space in the rest of the room. If you prefer an actual bathroom for your next stay you can book an Executive room.

We hope that we may welcome you again in the future.

Warm Regards,

Omdömet skrevs 13 maj 2015 från mobil enhet

Det bästa med hotellet är läget. Vi promenerade överallt dit vi ville. Det är inget direkt fel på rummet och servicen, men priset är högt. Då fick vi ändå av misstag från personalen ett bättre rum än vi bokat, till det ursprungliga priset (efter en del förhandlingar där vi kunde visa vår bokningsbekräftelse). Hotellet utger sig för att vara ett elegant och lyxigt boutiquehotell för den trendmedvetna, men det kan jag inte hålla med om. Vårt rum var spartanskt (inte trendigt avskalat) med sunkig heltäckningsmatta och enkla möbler som delvis var slitna. Jag misstänker dock att prisnivån för centrala hotell i Amsterdam generellt sett är hög.

Bodde här: maj 2015
Tack Helenatyckertill
Suzanne Z, Manager på Park Hotel Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2015

Dear Helenatyckertill,

I would like to thank you for taking the time writing your online review. I am happy to see you were able to take advantage from our central location next to all the great museums.
I am sorry to see that the room did not live up to your expectations and that you expected something different up front. I would really like to get in contact with you about these remarks: we always appreciate feedback. Please contact me at service@parkhotel.nl

Warm regards from Amsterdam,

Omdömet skrevs 12 april 2014

Hotellet är beläget vid Leidseplein kvarteret bredvid Rijksmuseum Van Gogh och Stedelijk museum. Många spårvagnslinjer är lättillgängliga likaså att Buss 197 går direkt till Schipol flygplats från vägen bakom hotellet resan tog ca 25-30 min. Rakt över gatan och kanalen ligger Hard rock café och kanalturbåtar. Alla i personalen var mycket uppmärksamma för att kunna ge bästa service. Rummet och badrummet var modernt och mycket fräscht. Luftkonditionering, kaffe the, minibar safetybox fanns. Sängarna sköna med stora härliga kuddar och täcken, tunnare/mindre kuddar går att få i receptionen även skohorn. WiFi finns i lobbyn gratis. Dock kostnad för tillgång på rummet just nu men detta kommer att ändras till sommaren. Frukosten var utmärkt på restaurang Momo (direkt anslutning till hotellet) som för övrigt bör bokas för middagen (mycket populär restaurang). Lättare måltid kunde avnjutas i lobbyn. Vi kommer tillbaks!

Tips för att välja rum: Vi bodde i rum 651 mot innergård högt upp. Det var lugn miljö.
  • Bodde här: april 2014, reste som ett par
2  Tack JohanssonNyk_ping
Omdömet skrevs 12 november 2013

Bodde här 3 nätter i November. Första natten hade jag rum mot vägen och det var ingen bra ide. det är rätt dåligt isolerat så man hörde bilar och motorcyklar hela natten. Sen hade jag nog lite extra otur med att hotellet fick leverans precis nedanför ganska tidigt, samt nåt vägbygge där man flyttade betongfundament, givetvis inget som hotellet kan påverka men jag skulle verklligen föreslå rum inåt istället. Jag klagade och fick ett nytt rum utan problem för nästkommande natt.

Tips för att välja rum: Välj rum in mot "gården", bort från vägen.
  • Bodde här: november 2013, reste i arbetet
1  Tack TBoneLindberg