Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (737)
Filtrera omdömen
737 resultat
Medlemsbetyg
503
168
47
15
4
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
503
168
47
15
4
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 737 omdömen
Omdömet skrevs 23 april 2016 från mobil enhet

Helt fantastiskt har aldrig fått chans att bo på ett hotell med 5 stjärnor här blev man upp passad redan till frukost. Hovmästaren kom och frågade vad man önskar att dricka samt vad vill ni äta. Det ända man fick ta själv var brödet och pålägg.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Mikael S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Astrid-Hoogstede, General Manager på NH Collection Amsterdam Doelen, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2016
Google-översättning

Dear Mr. Mikael S,

I would like to personally thank you for taking the time in sending us your review through Tripadvisor. Additionally I would like to mention that we are delighted to read that you have enjoyed our facilities, such as our a la carte breakfast.

I would be honored to welcome you again at NH Collection Doelen and please do not hesitate to contact us directly, in case of any specific requirements.

With kind regards,

Astrid Hoogstede
Hotel Director NH Collection Doelen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Bodde här: september 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marije V, General Manager på NH Collection Amsterdam Doelen, svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marije V, General Manager på NH Collection Amsterdam Doelen, svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marije V, General Manager på NH Collection Amsterdam Doelen, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marije V, General Manager på NH Collection Amsterdam Doelen, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen