Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
NH Collection Amsterdam Doelen
Hotell i närheten
343 US$
323 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
314 US$
283 US$
Hotels.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
449 US$
422 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
214 US$
198 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
220 US$
215 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
518 US$
399 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
280 US$
240 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
518 US$
445 US$
Hotels.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
301 US$
291 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
320 US$
293 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Omdömen (654)
Filtrera omdömen
654 resultat
Medlemsbetyg
446
151
40
13
4
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
446
151
40
13
4
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 654 omdömen
Omdömet skrevs 23 april 2016 från mobil enhet

Helt fantastiskt har aldrig fått chans att bo på ett hotell med 5 stjärnor här blev man upp passad redan till frukost. Hovmästaren kom och frågade vad man önskar att dricka samt vad vill ni äta. Det ända man fick ta själv var brödet och pålägg.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Mikael S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Astrid-Hoogstede, General Manager på NH Collection Amsterdam Doelen, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2016
Google-översättning

Dear Mr. Mikael S,

I would like to personally thank you for taking the time in sending us your review through Tripadvisor. Additionally I would like to mention that we are delighted to read that you have enjoyed our facilities, such as our a la carte breakfast.

I would be honored to welcome you again at NH Collection Doelen and please do not hesitate to contact us directly, in case of any specific requirements.

With kind regards,

Astrid Hoogstede
Hotel Director NH Collection Doelen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marije V, General Manager på NH Collection Amsterdam Doelen, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NH Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marije V, General Manager på NH Collection Amsterdam Doelen, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 26 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marije V, General Manager på NH Collection Amsterdam Doelen, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marije V, General Manager på NH Collection Amsterdam Doelen, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen