Omdömet skrevs 30 mars 2017

Min man hade bokat detta hotell som en del av överraskningen för vår bröllopsdag. Hotellet andas en perfekt kombination av lyx och hemtrevnad. Vi gifte oss 2011-11-11 kl 11:11 och tog det som ett "tecken" när vi (by chance) fick nyckeln till rum 111... Hotellets läge är perfekt som utgångspunkt om man vill utforska Amsterdam till fots. Det var nära till bra restauranger och shoppingstråk samt de välkända museerna. Den lilla japanska baren på hotellet är perfekt för en drink. De har även en barmeny med enklare rätter som höll hög standard. Frukosten har allt man kan önska sig. Personalen är väldigt uppmärksam och hjälpsam. Vi kommer definitivt att bo här igen nästa gång vi besöker Amsterdam.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack SaRa D
Omdömet skrevs 31 januari 2017 från mobil enhet

Väldigt trivsamt och trevligt hotell. Vi kommer absolut bo här nästa gång vi kommer till Amsterdam. Tillmötesgående och trevlig personal. Mysiga rum, heltäckningsmattor, segt wi-fi ett minus liksom något hårda kuddar.
Bra frukost om än dyrt...

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Kinapi
Omdömet skrevs 17 augusti 2016

Ett väldigt vackert hotell med en spektakulär inredning i såväl lobby som rum - kristallkronor, prydnader, tunga fåtöljer, blommor, färger! Rummen är "blommiga" och charmiga med stora fina fönster. Sköna sängar men lite väl höga kuddar. Gillar inte heltäckningsmattor men det kändes fräscht och välstädat. Härliga Occitane-produkter i badrummet. Hade väl önskat en lite bättre dörr (och därmed ljudisolering) in till badrummet.
Tolvåringen var missnöjd med en halvbra wi-fi på rummet men nere i lobbyn fungerade det bättre. I lobbyn fanns också te, kaffe, bakverk och godis och man satt gärna ner i någon av de mysiga fåtöljerna och tog det lugnt.
Läget är helt oslagbart, intill Singelkanalen och bara ett par hundra meter till Madame Tussaud, 9 streets ligger alldeles intill liksom shoppinggatorna.
Väldigt vänlig och hjälpsam personal.
Trots några små minus så blir helhetsbetyget ändå utmärkt för helhetsupplevelsen är lyx, lugn och bästa läget.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Girontjej
Omdömet skrevs 1 februari 2016

Ett helt fantastiskt hotell längst Singelkanalen. Toppen service, trevlig personal, mycket bra frukost, fint rum, bra säng och sköna kuddar, ombonat hotell. Allting var superbra!
Vi bodde som ett kungapar.

Datum för vistelsen: december 2015
Tack Gabi64z
Omdömet skrevs 15 juli 2015 från mobil enhet

Detta hotell kommer vi garanterat besöka igen nästa gång vi återvänder till Amsterdam. Mycket vänlig personal och en miljö som får en ett känna sig välkommen. Efter lång dag på stan så tar man sig en kaffe och sätter sig i lobbyn/salongen och njuter sv den härliga miljön. Bra sängar och mysigt badrum. Hotellet ligger på lagom avstånd till de klassiska sevärdheterna. Frukost intar man med fördel på Le Pain Quotidien som ligger runt hörnet.

Datum för vistelsen: juli 2015
1  Tack Fredrik J