Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 626)
Filtrera omdömen
3 626 resultat
Medlemsbetyg
1 548
1 390
442
134
112
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 548
1 390
442
134
112
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 3 626 omdömen
Omdömet skrevs 30 mars 2016 från mobil enhet

Trivsamt hotell med sköna sängar. Små rum. Extremt långsam check in, anlände sent med en grupp. Tyvärr oförberett och aningen omständigt. Fina frukostpåsar vid tidig avgång, ett plus när man är trött och vet att dagen blir lång. Minus för att CNN inte fungerade på TV:n. Fin bar med utsikt. Populär även för icke hotellgäster.

Bodde här: mars 2016, reste i arbetet
1  Tack prinsesskakan
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Alexander K, Front Office Manager på Ramada Apollo Amsterdam Centre, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2016
Google-översättning

Dear Prinsesskakan,

Thank you for staying at the Ramada Apollo Amsterdam Centre. I do hope you understand that my response is in English rather than in your language.

I do apologize for the fact that the check-in time was taking too long. Check-in should be smooth and quick and I could assure you that we always take all the feedback into our departmental meetings in order to improve the service quality. Please contact the hotel so we could see when you stayed with us, in this way we are able to understand what went wrong during check-in and prevent this from happening in the near future. I am glad that you still awarded the hotel with 4 out of 5 stars on Tripadvisor.

Once more, thank you for your feedback and I do hope to welcome you back in the near future.

With kind regards,

Robbert Swart
Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 januari 2014

Ok, läget är nära flyget och rummen än superfräscha. Väldigt nytt och välstädat. Men man missar på servicen, inga glas på rummen, ingen minibar och en undermålig frukostbuffé. Hissköer och oerfaren personal. Köerna vid in resp utcheckning var också stora. mycket vägs upp av den oerhört trevliga chaufför som körde oss till flyget (mot betalning)

Tips för att välja rum: Vi bodde på rum 1002. A/c i toaletten lät väldigt mycket och det vart väldigt kallt när man inte var på rummet.
  • Bodde här: januari 2014, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Adde G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017

  • Bodde här: maj 2017, reste med vänner
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen