Omdömet skrevs 29 juli 2019

Det var första besöket i Amsterdam för mig och min man. Vi firade även vår 6 års bröllopsdag och när vi kom in i vårt rum hade man förberett med en stor flaska mousserande vin och ballonger och ett gulligt kort! Så fint och omtänksamt!

Servicen var fantastiskt bra och hjälpsam. Man kände sig alltid bekväm och välkommen. Frukosten var också väldigt bra och det fanns mycket att välja emellan. Extra plus för att man kunde få en alldeles egen omelett gjort på plats!

Läget var mer än perfekt. Nära till ALLT!

Vill även ge extra beröm för en speciell dam vid namn Sri som alltid välkomnade oss till frukosten med ett stort leende och glatt humör! Att få en hejdå-kram och att hon kom ihåg oss varje morgon gjorde det extra mysigt att bo på hotellet.

Rummet var jättefint och bekvämt. Bra AC då vi lyckades pricka in den varmaste perioden! Rent och fint!

Har faktiskt inga mindre bra saker att poängtera. Detta är verkligen ett hotell att bo i om man vill vara nära allt och få en bra start på dagen med deras goda frukost!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack ElizabethJ1996
Roam08722708410, Guest Relations Manager på NH City Centre Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2019

Dear Elizabeth,

Thank you for sharing your experience with us.
First of all, I am glad to read that you enjoyed your last stay at NH City Centre.

Moreover, thank you for the kind remarks concerning our staff members, especially Sri. Your feedback will be highly appreciated by the NH City Centre team.

Furthermore, it is a pleasure to read that you enjoyed the amenities for your wedding anniversary. We are glad to see that we managed to make your stay memorable.

Please think of us next time you visit the beautiful city of Amsterdam.

Kind regards,
Guest Relations

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

4 nätter med 2 väninnor. Hotellet ligger bra till för att göra museibesök, shopping, kanaltur mm. Frukosten är suverän, trevlig lokal och personal. Tyvärr är sängarna väldigt smala och rummet litet men rent och snyggt.
Receptionisten Raquel var hjälpsam och vänlig.
Intrycket av Amsterdam är mycket positivt med väldigt vänliga människor. Rekommenderas

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 553vivi
Hannes B, Guest Relations Manager på NH City Centre Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018

Dear ladies,

thank you for visiting us in Amsterdam.

It is my pleasure to read you enjoyed your time in Amsterdam but also our facilities in the hotel.

I hope you will visit us again.

With kind regards,
Guest Relations

Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger verkligen mitt i smeten.
Det var gatufest på Spuistraat där hotellet ligger under vår vistelse. Lite störande ljud ifrån gatan när man skulle sova.
Fräscha rum med bra AC. Som att hamna i en oas när man varit ute på stan. :)
Vi åt inget på hotellet. Frukosten där var ganska dyr, såg jag. Jag gillade inte att de spärrade EUR 50 på mitt kontokort vid incheckningen utifall att man skulle ta ifrån minibaren.
Vid utcheckningen fick vi lämna våra väskor i ett låst rum innan vi åkte till flygplatsen för en sen flight.
Personalen är tydlig och konkret när de talar till en. Jag pratade med flera i personalen och de gav alla ett professionellt intryck utan något jobbigt fjäsk.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack ErikHalvarsson
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Vi bodde här i tre nätter och det var väldigt bra. Mycket bra läge, mycket bra frukost och mycket trevlig och hjälpsam personal. Sängarna var lite hårda men annars var rummet toppen. Vi var två vuxna och ett barn och vårt rum hade en liten toalett separat och bad/dusch samt två tvättfat separat.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack M1016SYceciliam
Omdömet skrevs 10 maj 2017

Rummet luftigt och bra, även med tre bäddar, mycket bra och riklig frukostbuffe samt trevlig personal.
Ett av de bäst centralt belägna hotellen i stan, 15 min till centralstation, 5-10 min promenad De Dam-torget, Red Light district, mycket nära shoppinggata och spårvagnsstation. Cirka 15-20 min. promenad till till Rijks- och Van Goghmuseerna.
Se upp för cyklister och spårvagnar som inte väjer för gående.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack birnbaumbacklund