Öppet i dag: 09:00 - 19:00
Spara
Boka i förväg
Hög efterfrågan – resenärer rekommenderar att du bokar i förväg!

översatt av Google
Sätt du kan uppleva Anne Frank-huset (Anne Frankhuis) på
från 27,10 US$
från 19,40 US$
från 31,80 US$
från 15,60 US$
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Fint gjort hotell som fn byggs ut/ renoveras. Enormt mycket folk som går i sakta kö genom flera våningsplan. Man går uppför smala branta trappor. Alla får en liten högtalare som berättar historien.

Förköp är måste.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack annab75
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Blev ändå lite besviken. Hade velat få en bättre känsla av hur Anne Frank hade det både i huset och i koncentrationslägret.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack pantern18
Omdömet skrevs 21 januari 2018

Att förköpa biljetter är ett måste för denna sevärdighet så vida man inte vill stå och köa i timmar för biljett på plats. På hemsidan när vi kollade ett par veckor innan var det slutsålt, men då de släpper lite biljetter peut on peut så gick vi in under kommande dagar och lyckades efter ca en vecka få tag på biljetter i förväg vilket gjorde visiten smidig! Det är större än man tror och många föremål (så som listor med namn från poliserna osv) som var häftigt att se.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Henrik O
Omdömet skrevs 15 januari 2018

Man blev inte lika berörd av besöket som vi trodde. Våningen är tom och man försökte förstå hur dom haft det, men det nådde inte riktigt helt vägen. Sevärd oavsett

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Christer B
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Vi hade bokat innan (tror man måste det). Tycker det var ett mycket fint museum. Man gick igenom allt i långsam takt och fast det är så fruktansvärt hemskt så vat det en fin, minnesvärd upplevelse

Datum för upplevelsen: december 2017
1  Tack marrrewall