Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
NH Collection Amsterdam Barbizon Palace
Hotell i närheten
449 US$
422 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
211 US$
198 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
227 US$
215 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
518 US$
399 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
300 US$
282 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
302 US$
291 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
296 US$
240 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
518 US$
445 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
313 US$
293 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Hotel Estherea(Amsterdam)
463 US$
353 US$
Agoda.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Rumservice
Omdömen (1 045)
Filtrera omdömen
1 045 resultat
Medlemsbetyg
566
309
108
38
24
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
566
309
108
38
24
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 045 omdömen
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Tror vi bodde i Amsterdams häftigaste rum (409), översta våningen i ett gammalt lagerhus. Högt i tak och med synliga träbjälkar. Ingången, badrum och skrivbord låg en trappa upp. När vi kom var det rent och snyggt i rummet. Toaletten är inte jättestor med bra planerad och med bra dusch.
Trevlig liten bar med restaurang till, som vi dock aldrig provade.
Frukosten är mycket bra och med varierat utbud.

Nu till den dåliga veckan.... rummet städades inte på två dagar trots tillsägelse första dan... Med tanke på typ av hotell är det inte okej

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Clas S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
de Boer M, Manager på NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2016
Google-översättning

Dear Clas S,

Thank you for sharing your experience with us. feedback given is something we share immediately and take action upon. Our apologies for the internal flaw resulting in your room not being cleaned, even though you have requested us to do so. We hope to welcome you again in the near future, so we can provide the service we strive for. Furthermore, thank you for sharing the positive notes with regards to your stay,

Hope to welcome you soon,

With kind regards,

Menno de Boer
Hotel Director
NH Collection Barbizon Palace

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Conings M, General Manager på NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NH Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Conings M, General Manager på NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NH Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Conings M, General Manager på NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Conings M, General Manager på NH Collection Amsterdam Barbizon Palace, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen