Flaggskepps kanalkryssning i klassisk båt - Liveguide med drinkar och holländsk ost

Boka i förväg
från
32,89 US$
per vuxen
Kontrollera tillgänglighetVisa fullständig produktinformation

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Google
Sätt du kan uppleva Flagship Amsterdam på
från 32,89 US$
Omdömet skrevs 10 september 2022 från mobil enhet

Så mysigt och bra anordnat. Fick mycket intressant information om staden och dess historia berättad på ett roligt sätt. Liten fin båt och de tar bara ett visst antal gäster så det var inte trångt.

Tack malinalamarvdashti
Rasmus E, Guest Relations Manager på Flagship Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2022

Hi there,

It’s so lovely to read that you enjoyed yourself on board with us, on this Amsterdam boat trip.

Thank you for choosing Flagship; we’re very grateful to have had you on our canal cruise.

We wish you a beautiful day!

Omdömet skrevs 4 september 2022 från mobil enhet

Åkte med Tiber och Constance, båda var mycket kunniga och vi fick veta massor om Amsterdams historia. Dessutom berättat med charm och de fick resenärerna att känna sig delaktiga. Bästa kanaltrippen som jag har varit på!

Tack Augusta H
Omdömet skrevs 3 september 2022 från mobil enhet

Fantastiskt trevlig båtresa i öppen båt. Bekväma sittplatser och hunden fick följa med gratis. Fin bar ombord och mycket duktiga guider. Lite dyrare än andra bolag men värt varenda cent.

Tack christinamH8265ZW
Omdömet skrevs 10 augusti 2022 från mobil enhet

Det var mitt under Prideparaden och kaos vid anslutningsplatsen. Vi blev lotsade till en annan kanal och fick en mycket trevlig ung guide och en fin tur med goda ostar och dryck.

Tack Selma1232013
Rasmus E, Guest Relations Manager på Flagship Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2022

Hi there,

We wish you a beautiful day!

Omdömet skrevs 3 augusti 2022 från mobil enhet

Åkte en trevlig tur i Amsterdams kanaler ledd av kapten Ron och värdinnan Lizzy. Båda hade genuin och intressant kunskap kring det vi passerade. Tiden flög förbi och vi var mycket nöjda! Rekommenderas verkligen!

Tack sarulven
Rasmus E, Guest Relations Manager på Flagship Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2022

Hey,

Thank you for taking the time to write us such an incredible review; it means the world to us!

We can’t wait to have you over again and guide you through the magical canal belt of Amsterdam once more.