Rabattmeddelande! 40 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 40 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 341 US$/natt.

NH City Centre Amsterdam(Amsterdam)
NH Hotels
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 246 US$/natt.

Ramada Apollo Amsterdam Centre(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 124 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 230 US$/natt.

Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 172 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 162 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 265 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 253 US$/natt.

1 005 US$
  • Pool
Omdömet skrevs 28 april 2017

Bra läge nära centralstationen. Bra kommunikationer (som vi inte utnyttjade). Mycket trevlig och bra personal i receptionen.

Rummet var litet och minst sagt konstigt möblerat eftersom fotändan var riktad mot väggen och bakom huvudändans gavel kunde inte någon passera om stolen var utdragen???

Inga sängbord fanns och några läslampor fanns inte. Eftersom toaletten passerades på vägen in i rummet och den var inglasad med en flera centimeter bred öppning/springa vid dörren var där inte särskilt diskret. Vattenutkastaren i handfatet var mycket långsam och vattnet kom stötvis (men duschen var bra).

Tips för att välja rum: Om läget och duschen avgör kan hotellet vara ett bra val.
  • Bodde här: april 2017, reste som ett par
1  Tack Jan A A
Omdömet skrevs 15 december 2015

Mycket prisvärt pga. att det inte var promenadavstånd till centrum. Rekommenderas då spårvagnen gick nära och var smidig att ta. Ett fashioncenter i närheten. Det märktes på gästerna att de flesta var i den branschen.

• Bodde här: november 2015, reste med vänner
1  Tack H-peh
NPEvers, General Manager på WestCord Fashion Hotel Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2015

Dear H-peh,
Thank you for staying with us! I’m happy to read that you enjoyed your stay so much! Thank you for recommending us to others. I do hope to get the chance to welcome you again as our guests in the future!
WestCord Fashion Hotel

Omdömet skrevs 1 september 2015 från mobil enhet

Bodde i ett dubbelrum och sängarna var underbart sköna, mycket trevlig personal och maten/ är suverän! Relaxen hade kunnat varit större då de bara fanns en pool och några liggandes stolar, men skönt iaf! Enda negativa var att de tog en timmes promenad typ in till stan!

Bodde här: juni 2015, reste med vänner
1  Tack Vladimir V
NPEvers, General Manager på WestCord Fashion Hotel Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2015

Dear Vladimir V,
Thank you for staying with us! I am delighted to read that you enjoyed your stay so much and that you rate us with 5 out of 5! Your compliments are highly appreciated. I do hope you will return soon. That will be the biggest compliment we can get.

Omdömet skrevs 12 augusti 2015 från mobil enhet

Mycket trevligt Hotel precis i utkanten av Amsterdam centrum ! Bara fem minuters promenad till spårvagn som tar dig ner till city ! Ta tåget från schipol ,ca 10 min resa så har du ca 10 min att gå till hotellet ! Hotellet var mycket välstädat och fräscht ! Finns pool som vi aldrig utnyttjade , två barer vara en skybar ! Frukost kostar ca 180 SEK !

Bodde här: maj 2015, reste med vänner
1  Tack Johan K
NPEvers, General Manager på WestCord Fashion Hotel Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2015

Dear Johan K,
Thank you for being our guests! I'm very happy to read that you enjoyed your stay so much! Your compliments are highly appreciated I do hope to get the chance to meet you again when your travel plans bring you back to Amsterdam!

Omdömet skrevs 28 april 2015

Ett riktigt fint och trevligt hotell med nära till spårvagnen som snabbt och enkelt tar dig in till de centrala delarna av Amsterdam. Ca 10 minuter tar det in till city. Trevligt bemötande, fräscha rum, bra frukost och god mat.

• Bodde här: april 2015, reste med vänner
1  Tack Katarina R
NPEvers, General Manager på WestCord Fashion Hotel Amsterdam, svarade på det här omdömetSvarade 1 maj 2015

Dear Katarina R,
Thank you for your review on Tripadvisor! I'm very happy to read that you enjoyed your stay so much and that you give us the highest score possible! Thank you for staying! I hope you will return in the future! That will be the biggest compliment we can get! Kindest regards,