Omdömet skrevs 25 april 2016

Lätt att hitta 10 minuter med tåg från Schipol samt 5 minuters promenad. För att ta sig till centrum 10 minuters spårvagnsfärd - hållplats precis utanför hotellet. Kul in/utcheckning som sker i automat. Modern inredning som är kul! Personalen otroligt serviceminded. Bar öppen 24/7. Rummen kul - STOR säng längs med fönster. I övrigt inte mycket plats. 2 glascylindrar innehåller toa samt dusch (man får inte vara blyg). Toan har dock frostat glas :-). Bor gärna här igen!

• Bodde här: april 2016, reste med familjen
Tack MarieEriksson
Omdömet skrevs 19 april 2016 från mobil enhet

Absolut ett av det snabbaste hotellen, snabb checkin och likadant med checkout, du behöver inte stå i kö, gjort på under 2 minuter.

Rummen är väldigt annorlunda mot vanliga hotellrum och jag gillar de, allt styrs med ipaden på rummet, färgen på ljuset, tv, gardiner m.m.

Bodde här: april 2016, reste i arbetet
Tack Fredric C
Omdömet skrevs 8 juli 2015 från mobil enhet

Helt ok hotell, toppen för de som vill vara uppkopplade hela tiden.
Rummet var ok, sängen och tvn var toppen men vi hade lite svårt för att handfatet var nästan vid sängen och toa och dusch var också nära sängen.
Det var svårt att få lite privat i rummet.
Men ändå var det häftigt, kanske mera för lite yngre
För övrigt fräscht och jätte trevlig personal.

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack 942susanne_
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 19 juni 2015

Ett mycket bra hotell med en mycket vänlig personal som alltid har ett leende (eller ord) för dig.
Hotellet ligger 5 minuters promenad från Rai. Du har en spårvagn till staden 2min (vänster) från hotellet och tunnelbana 5 min (höger). Om du ska åka till hotellet från flygplatsen är tunnelbanestationen första stoppet från Shiphool. (IC tåg).
Checka in är mycket lätt (dator) och rummen är enkla och lite ny tänkande. Om du reser med några partner och du inte känner din partner så väl (ännu) vänligen titta på bilder på rummet(er) innan du bestämmer om du vill ha 1 eller 2 rum(er).
Allt i rummet är mycket bra och sängen är fantastisk. Jag gillade verkligen den enheten (ipad) som styr hela rummet. En riktigt plus var gratis film med bra filmer som du kan njuta av efter hård dag eller natt. Också gratis nätverk är bra.
Baren är öppen 24 timmar där du kan alltid hitta något att äta och dricka till bra priser. Prova något från kaffebryggaren och du kommer inte bli besviken.
Frukosten är lite tråkig efter ett par dagar men det är värt det eftersom nästa bar etc. etc. att äta frukost ligger 10 min promenad bort från hotellet.
Eftersom rummet är utformat för (mer eller mindre) sova är området runt baren designad för var och en att "hänga i". Det innebär att du tillbringar tid vid baren eller i området runt baren med andra människor och personalen se,s du - innebörd - det,s nya sätt att få reda på om du fri tid om man jämför med vanliga hotells. Naturligtvis är det arbetsyta om du vill vara av våra lägenheter.
Om du vill slå en cykel, gå till en nära gym etc. etc. - bara att fråga personalen och de kommer att hjälpa dig.

Jag gillade verkligen sättet att bo här (även om jag var där för arbete) och skulle förmodligen använda detta hotell igen. Jag kommer definitivt försöka det några av de andra deras city,s.

För att sammanfatta allt är personalen 10 poäng och resten är bara en resa som jag verkligen gillade.
Och till medborgaren M - ordet är - Come as you are och vi ses :)

1  Tack Dick C
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 19 juni 2015

Och till medborgaren M - ordet är - Come as you are och vi ses :)

1  Tack Dick C