“Trevlig atmosfär på häftigt ställe!”
Omdöme om Momo

Momo
Rankad som nr 519 av 4 590 Restauranger i Amsterdam
Kök: Japanskt
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Bokningar
Område: Museikvarteret (Museumkwartier)
Omdömet skrevs 3 maj 2017

Eftersom väntelistan på ett bord var lång hamnade vi i baren, och det gjorde oss ingenting! Vi beställde in två rätter var, vilket var lagom. Spännande smaker, läckert upplagt i en väldigt härlig bar med uppmärksam personal. Ganska hög ljudnivå, men bra musik. Vi hamnade här av en slump, men vi skulle gärna komma tillbaka!

Tack torwan74

Omdömet skrevs 2 oktober 2016

Maten var god. Dock missförstod vi servitrisen vid förklaringen av tipsen till maten och tog vad vi trodde var kvällens meny med färdiga val då det var mycket olika att välja på. det visade sig dock endast vara en rätt, som däremot var fenomenal. Var bara att beställa in lite mer. Aningen dyrt dock, speciellt kvällens rätt.

Men på det stora hela var vi ändå väldigt nöjda, häftig lokal, trevlig personal och champagne som de bjöd på!

Väldigt trevlig bar också som bara den är värt ett besök.

Tack Johan E
Omdömet skrevs 29 augusti 2016

Vi var här ett gäng och hamnade i baren, där satt vi kvar i flera timmar, miljön är härlig och bartendern skicklig.
Ett ställe att sitta på eftermiddagen och bara njuta.

Tack 141arvid1965
Omdömet skrevs 26 juni 2016 från mobil enhet

Besökte detta ställe 2011 och då var det fantastiskt. Nu så var allt mediokert. Ej värt en omväg. Beställningar glömdes bort. Sushin som vi tyckte var magisk vid första besöket var torr och långt ifrån prisvärt.

Tack Tomas E
Omdömet skrevs 21 juni 2016 från mobil enhet

Vi var 4st vänner som ääälskar sushi/fusion.
Men alla var besvikna..
Ingen förklarade riktigt hur vi skulle gå till väga (antal rätter osv eftersom man köper många olika och delar på dessa).
Sushin var inget märkvärdigt (förutom lax-nigirin som var fenomenal!).
Någon "förrätt" med räkor och sötpotatis som inte smakade ett dugg.

Annars en häftig lokal med lite NY-vibe.

Tack Anni P

Resenärer som tittade på Momo tittade också på

Amsterdam, Noord-Holland

Besökt Momo? Berätta vad du tyckte!