Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 376)
Filtrera omdömen
1 376 resultat
Medlemsbetyg
439
628
211
60
38
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
439
628
211
60
38
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 376 omdömen
Omdömet skrevs 17 januari 2014

Rummen är kanske lite daterade men servicen är så otroligt proffesionell att det gör mitt betyg till max. Jag har bott här åtskilliga gånger och hälsas varje gång välkommen med mitt namn. Hur de känner igen mig eller vet vem jag är har jag ingen aning om men tydligt är att personalen anstränger sig mycket hårt för att du ska känna dig välkommen, ett mycket bra hotell

Bodde här: januari 2014, reste ensam
2  Tack Tord G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Moevenpick_Hotel_12, General Manager på Movenpick Hotel Lausanne, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2014
Google-översättning

Dear Tord G,

Thank you so much for providing your comments and praise following your stay at the Mövenpick Hotel Lausanne.

We are pleased to read that our services were to the highest standard and that our Front Office team is working towards the guests expectations.

As for the rooms, may I suggest that you try one of our business rooms for your next visit. You will delight in discovering brand new designs, state of the art technology and peaceful atmosphere.

We look forward to your next stay with us.

Best regards

C. Kramer
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 17 oktober 2018

  • Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
LY73, General Manager på Movenpick Hotel Lausanne, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
LY73, General Manager på Movenpick Hotel Lausanne, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
LY73, General Manager på Movenpick Hotel Lausanne, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
LY73, General Manager på Movenpick Hotel Lausanne, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen