“Gott med grym stämning”
Omdöme om The Bubble

The Bubble
Rankad som nr 15 av 207 Restauranger i Zermatt
Omdömet skrevs 11 april 2016

Perfekt ställe om du inte vill käka "finmat"eller traditionell "swissstyle". Bra variation på burgare och alla är grymma, deras Ribs är bland de bättre jag ätit MEN jag måste ändå rekommendera Korman, med lite extra hetta. Fantastiskt gott. Servicen bidrar givetvis till den goda stömningen och det höga betyget.

Tack Patrick S

Omdömet skrevs 30 mars 2015 från mobil enhet

Härliga burgare med goda tillbehör, allt var som man kan förvänta sig på en hamburgarresturang. Servicen var bra och pricken över I var att de pratade svenska!

Tack Christoffer B
Omdömet skrevs 11 februari 2015

Fantastiskt bra hamburgare. rekommenderar att boka bord.
Trevlig personal och en bra atmosfär. Dricka en London Pride till sitter också bra:)

Tack Peter F
Omdömet skrevs 14 november 2014

Vi gick hit på rekommendation. Först fick vi vända då det var fullt, men tre dagar senare var vi tillbaka:) Mycket trevlig stämning, bra personal och verkliga ¨topphamburgare¨
Jag kommer att rekommendera att våra sällskap går hit en gång varje vinter vi återvnder till Zermatt!!

• Atmosfär
Tack Peter F
Omdömet skrevs 17 mars 2014

God mat, outstanding service och trevlig personal. Jag rekommenderar "The hawaii", den godaste kycklingburgare jag någonsin ätit.

• Atmosfär
Tack Hanna M

Resenärer som tittade på The Bubble tittade också på

Besökt The Bubble? Berätta vad du tyckte!