“Toppen restaurnag”

Rankad som nr 13 av 207 Restauranger i Zermatt
Kök: Schweiziskt
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 20 januari 2017

Härlig miljö, rustikt och alp inredning, på bästa sättet.
Trevlig och effektiv personal.
Mycket god mat.
Återvänder varje gang vi är I Zermatt

Tack carolinedroeser

Omdömet skrevs 11 april 2016

Bra rakt igenom. Restaurangen är liten och mysig med riktig genuin alpkänsla. Servicen är topp och maten gjord på de bästa råvarorna. Vi äter väldigt ofta kött-funduen när vi är här.

Tack Patrick S
Omdömet skrevs 30 december 2015 från mobil enhet

Jag och min flickvän gick förbi första kvällen i byn, på vinst och förlust. Eftersom det var hemvändardag lyckades vi få ett bord. Annars bör man boka i förväg. Deras specialité är Lamm som är tillagad över grill. Fantastiskt tillagat och mört kött! Maten var alltså toppen och personalen var väligt trevlig. Mkt bra restaurang!

Tack carlVult
Omdömet skrevs 29 januari 2015

Åt en fantastisk lammracket med helt perfekta tillbehör, kött och gratäng smälte i munnen. Provade därtill ett lokalt rött vin. Bästa tänkbara service i en ombonad miljö.

• Atmosfär
Tack barmor2015
Omdömet skrevs 11 mars 2013

Vi åt en middag här och den kommer vi inte glömma i första taget! Maten och servicen var av högsta klass! Kan framförallt rekommendera deras Chateaubriand, utsökt!

1  Tack Chriben

Resenärer som tittade på Restaurant Schäferstube tittade också på

Besökt Restaurant Schäferstube? Berätta vad du tyckte!