Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
clubmed.us
Omdömet skrevs 14 januari 2021

Datum för vistelsen: januari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Club Med
Patrick Franck Oberaspach, Directeur général på Club Med Saint Moritz Roi Soleil, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2021

Omdömet skrevs 4 januari 2021

Datum för vistelsen: december 2020
Patrick Franck Oberaspach, Directeur général på Club Med Saint Moritz Roi Soleil, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2021

Omdömet skrevs 30 december 2020

Rumstips: This year no Club ambiance due to COVID
Datum för vistelsen: december 2020
Patrick Franck Oberaspach, Directeur général på Club Med Saint Moritz Roi Soleil, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2020

Omdömet skrevs 20 mars 2020

Datum för vistelsen: mars 2020
smrcchef01, Manager på Club Med Saint Moritz Roi Soleil, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2020

Omdömet skrevs 16 mars 2020

Rumstips: Les plus belles vue
Datum för vistelsen: mars 2020
smrcchef01, Manager på Club Med Saint Moritz Roi Soleil, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2020