Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Agoda.com307 US$
FindHotel307 US$
Priceline228 US$
StayForLong
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 18 februari 2020 från mobil enhet

Datum för vistelsen: februari 2020
Waldhotel Davos, General Manager på Waldhotel Davos for body & soul, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2020

Omdömet skrevs 6 februari 2020

Rumstips: Zimmer nach Süden mit Balkon
Datum för vistelsen: januari 2020

Omdömet skrevs 18 januari 2020

Datum för vistelsen: december 2019
WHD-Assistant, Vizedirektorin på Waldhotel Davos for body & soul, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2020

Omdömet skrevs 30 december 2019

Omdömet skrevs 21 december 2019