Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline357 US$
FindHotel356 US$
Agoda.com357 US$
Etrip356 US$
StayForLong
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 21 december 2019

Datum för vistelsen: december 2019
WHD-Assistant, Vizedirektorin på Waldhotel Davos for body & soul, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2020

Omdömet skrevs 2 december 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: januari 2019

Omdömet skrevs 12 april 2019

Datum för vistelsen: mars 2019
Omdömet skrevs 22 mars 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: mars 2019
Omdömet skrevs 4 mars 2019

Datum för vistelsen: februari 2019
WHD-Assistant, Direktionsassistentin på Waldhotel Davos for body & soul, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2019