“Utmärkt semesterboende i Umbrien”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
18 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 1 Skribent
3 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
“Utmärkt semesterboende i Umbrien”
Omdömet skrevs 17 augusti 2018 för en vistelse i augusti 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi var ett sällskap på 5 vuxna och 4 barn som hyrde två av lägenheterna i en vecka. Lägenheterna var rymliga och väldigt fräscha. Utsikten från huset var fantastisk och huset låg på lagom avstånd från flera olika sevärdheter. När vi kom till huset hade Alessandra bakat en kaka till oss och det fanns en frukostkorg som väntade på oss, vilket var väldigt uppskattat! Vi fick flera tips på utflykter och på restauranger, vilket vi också uppskattade. Dessutom fick jag träna på min italienska med Alessandra... Handdukar och lakan byttes en gång under veckan, vilket är fullt tillräckligt.
Alla i sällskapet uppskattade poolen och barnen uppskattade särskilt åsnan och kattungarna!
Vi hade en väldigt trevlig semester och vi hoppas komma tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Svar från företaget
aug 27 2018
Tack för den trevliga recensionen Katarina,
Jag använder den automatiska översättaren och jag hoppas att du kan förstå något om vad jag skriver. Det var ett nöje att träffa dig och det är alltid trevligt och intressant att träffa människor från andra länder med olika traditioner och kulturer. Vi hoppas att vi ses snart igen.
En kram Alessandra och Silvio

common_n_hotel_reviews_1bd8 29 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 3 maj 2014 för en vistelse i april 2014
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: april 2014
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Our hosts
Gillade minst: Lack of an electric jug
Resegrupp: Vänner
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn Större grupper
Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Y1481OVla ...

1 omdöme
Omdömet skrevs 29 oktober 2019 för en vistelse i oktober 2019

Datum för vistelsen: oktober 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera